Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Wat de coating betreft. Dit is wat ik lees verderop in de fora:

That isn't the UV blocking it was the IR blocking. And it appears that sometime around July they changed specs/suppliers and the IR blocking is no longer a tint that changes color when wet on the rear window. (Probably part of the change(s) they made to reduce/eliminate the distortion in the rear window.)
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Probeer eens met een mail naar [email protected].
Bij mij hebben ze de code zonder morren toegevoegd, maar toen was de situatie nog wel anders: bij de eerste bestellingen voor reservatiehouders kon je helemaal geen referral code ingeven en was die e-mail dus de enige manier.
Net gedaan, krijg ik deze reply:
Screenshot_20190404-202916_Gmail.jpg


Verder staat er bij het referral programma:
Screenshot_20190404-203429_Tesla.jpg


Mijn bestelling is op 14 maart geplaatst, dus vrees dat ik weinig kans maak. :confused:
 
Ik heb m’n posting iets verduidelijkt maar hoezo niet op beide plekken? Elke M3 hoort volgens mij een UV en warmte coating te hebben maar niet elke batch slaat kennelijk oranje uit. Sommige slaan blauwig uit en bij sommige auto’s lijken twee batches gemixt. Er waren hier veel klachten over ook in de US.

Sorry ik ben niet helemaal duidelijk geweest, ik bedoel dus specifiek de oranje uitslaande coating.
 
Vandaag mijn TM3 LR AWD opgehaald bij JURGH Car detailing. Wat is Lekkerding nog lekkerder geworden. Hierbij wat foto's.
Wat is er gedaan:
- Xpel Ultimate Full front
- Xpel Ultimate bagagerand + instap
- Modesta Glascoating BC-03 en BC-04
- Chrome delete
- Middenconsole wrap
- Remklauwen spuiten
- Allygators (velgrandbescherming)

Jurgen en je team, super bedankt voor jullie fantastische werk!
View attachment 393688 View attachment 393689
View attachment 393690
Ha Willie, ziet er schitterend uit! Misschien nog een paar naafdopjes op de velgen om het af te maken.

Zou je mij ook een berichtje kunnen sturen met de prijzen? Ik overweeg de glascoating, remklauwen en middenconsole.
 
Ik heb vandaag mijn M3 opgehaald bij FLEXX Cardetailing in Amsterdam, ontzettend gepassioneerde eenmanszaak, ik gun iedereen iemand die met zoveel aandacht en liefde aan met je auto aan de slag gaat. Glasscoating gedaan en achterramen getint, nette prijs ook. Ook hij had nog nooit een auto met zulke slechte lak meegemaakt overigens. Was zelfs bang dat als je dit zou wrappen de lak er, mocht je het er weer afhalen, beschadigd onder vandaan zou kunnen komen. Heb inmiddels ook de wieldoppen met logo binnen maar begin die aerovelgendoppen steeds mooier te vinden.. ;-)View attachment 393720 View attachment 393721 View attachment 393722

Wauw... vooral die laatste foto!
Zou jij willen delen wat deze behandeling gekost heeft? Kan me voorstellen dat meer mensen daarin geïnteresseerd zijn.
PB kan uiteraard ook als je dat prettiger vind en de informatie überhaupt wilt delen ;)
 
Ik heb een videootje gemaakt met 10 tips voor je Tesla Model 3.
De meeste tips zullen vaste lezers hier wel kennen, vermoed ik. :)


Liever lezen dan kijken?
10 Tips voor je Tesla Model 3 - Teslafacts
Thanx! Met 1 tik de media player minimaliseren wist ik nog niet.
Ik had ontdekt dat je ook over het muziek icoontje kunt swipen om hem groter en kleiner te maken, maar met 1 tik op de albumhoes is nog makkelijker. :)
 
  • Like
Reactions: Elja Trum
Ik heb vandaag mijn M3 opgehaald bij FLEXX Cardetailing in Amsterdam, ontzettend gepassioneerde eenmanszaak, ik gun iedereen iemand die met zoveel aandacht en liefde aan met je auto aan de slag gaat. Glasscoating gedaan en achterramen getint, nette prijs ook. Ook hij had nog nooit een auto met zulke slechte lak meegemaakt overigens. Was zelfs bang dat als je dit zou wrappen de lak er, mocht je het er weer afhalen, beschadigd onder vandaan zou kunnen komen. Heb inmiddels ook de wieldoppen met logo binnen maar begin die aerovelgendoppen steeds mooier te vinden.. ;-)View attachment 393720 View attachment 393721 View attachment 393722
Ziet er zeer strak uit. Op welke waarden zijn de ramen getint en heb je ook foto's van de achterkant? Is er nog enigsinds naar binnen te kijken?
 
Wat de coating betreft. Dit is wat ik lees verderop in de fora:

That isn't the UV blocking it was the IR blocking. And it appears that sometime around July they changed specs/suppliers and the IR blocking is no longer a tint that changes color when wet on the rear window. (Probably part of the change(s) they made to reduce/eliminate the distortion in the rear window.)

Aan de andere kant heb ik ook weer dit gelezen:

There are 2 layers of film sandwiched between the 2 pieces of tempered glass.

1. IR with / Adhesive to hold glass pieces together when glass shatters.
2. UV with / Adhesive to hold glass pieces together when glass shatters.

I'm told that the IR film is standard and identical in every car and made by Guardian (whoever that is) - including the Front windshield at the top. The varying layer in each of the 3 pieces of glass is the UV layer - made by different companies.
[..]
Bottom line. The color of the UV film can be red/orange/yellow/silver/blue or a graduated combination of all of them. The IR layer is standard and NON colored.
UV protection not applied on back glass | Tesla


---
Die van mij heeft alleen een oranje kuif als het glas nat is. De grote glaspaneel achter heeft dit geheel niet...
 
  • Informative
Reactions: DeHakkelaar
Ik heb vandaag mijn M3 opgehaald bij FLEXX Cardetailing in Amsterdam, ontzettend gepassioneerde eenmanszaak, ik gun iedereen iemand die met zoveel aandacht en liefde aan met je auto aan de slag gaat. Glasscoating gedaan en achterramen getint, nette prijs ook. Ook hij had nog nooit een auto met zulke slechte lak meegemaakt overigens. Was zelfs bang dat als je dit zou wrappen de lak er, mocht je het er weer afhalen, beschadigd onder vandaan zou kunnen komen. Heb inmiddels ook de wieldoppen met logo binnen maar begin die aerovelgendoppen steeds mooier te vinden.. ;-)View attachment 393720 View attachment 393721 View attachment 393722
Kan je mij pben wat dat kostte?
 
Aan de andere kant heb ik ook weer dit gelezen:


UV protection not applied on back glass | Tesla


---
Die van mij heeft alleen een oranje kuif als het glas nat is. De grote glaspaneel achter heeft dit geheel niet...
Mijn (2019 productie) model 3 ook niet, alleen het voorpaneel is oranje bij regen.

Grappige reactie over die oranje kleur van een buurman: hij vroeg of er zonnepaneel in het dak zat? :D
 
Heeft iemand inmiddels de AP ontvangen ter compensatie van de prijsverlaging (waarvan wij destijds een sms hebben ontvangen)?

Bij het SeC Duiven zeiden ze dat het met een OTA update geactiveerd zou moeten worden binnenkort.

Tot op heden erg stil...