Ik heb Ze via de usa website besteld. Totaal 62 dollar betaalt via shipitoIk heb via tesla ook de wieldop-covers kunnen bestellen voor alle 4 wielen á EUR 82,- Incl. BTW. Dus tesla NL verkoopt ze nu ook (via de mail).
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb Ze via de usa website besteld. Totaal 62 dollar betaalt via shipitoIk heb via tesla ook de wieldop-covers kunnen bestellen voor alle 4 wielen á EUR 82,- Incl. BTW. Dus tesla NL verkoopt ze nu ook (via de mail).
Een coating is goed als deze goed aangebracht heeft. Lees goed gepolijst 3 stappen. Dan ontvetten en dan de coating aanbrengen en uitharden met uv lampen.
Voordeel is eigenlijk een extra harde laag over je glade kasvrije lak als de eerste stappen goed zijn uitgevoerd.
De coating is vuil afstotend.
Let wel niet wassen met ph shampo en nog steeds kunnen in de coating ook krassen ontstaan. Wel is deze laag harder als de blanke lak.
Gr Eric
Het is dus meer bescherming dan dat het zou gaan om de glans?
De vraag is dan waar ben je met een coating beter tegen beschermd, niet tegen steenslag lijkt me met zo'n micro laagje.
Dat idee heb ik ook. Ook aangeven bij service Center maar die zeggen dat ik moestAls ik rem gebruik ik vnl de regenerative braking. Maar als je toch eens plotter moet remmen merk ik wel dat de model 3 een veel langere remweg heeft dan mijn vorige wagen (Audi A4 avant). Weegt wel iets meer door het accu pack, maar ervaren jullie fit ook zo?
Ik vind het op zich krachtig genoeg. Remt stevig, maar bij dat laatste stukje heb je wel een punt. Dan is dat bij de BMW i3 beter.Ik vind de conventionele remmen (non-P) ook niet uitblinken.
Over het regeneratief remmen: dat mag van mij nog wel wat krachtiger. Het lukt nu best om anticiperend bij een stoplicht vrijwel stil te staan, maar dan geeft de dynamo het op en rol je het laatste stukje vrij door en moet je toch nog de rem gebruiken om echt stil te staan. Nee, crawling/kruipen staat uit en de accu is genoeg opgewarmd en niet propvol. Bij bv een BMW i3, kun je met het stroompedaal helemaal tot stilstand komen (en gaat automatisch de achteruitrijblokkade aan). Zo'n soort one-pedal-driving zou ik een mooie toevoeging vinden. Of doet hij dat bij jullie wel?
Bij mij duidelijk alleen op het voorste vlak oranje coating..
Lijkt me een interessante test dan, beide auto's in vergelijkbare situaties voluit laten remmen en kijken welke het beste presteert.Dat idee heb ik ook. Ook aangeven bij service Center maar die zeggen dat ik moest
Wennen aan regeneratief remmen. Heb gezegd dat ik dat onzin vind. Kwam er niet verder mee. Hij remt wel maar daar is ook alles mee gezegd
Dat is vreemd, de plek van je mobiel zou bij handsfree-gebruik niet moeten uitmaken aangezien je de microfoon en speakers van de auto gebruikt en niet die van je toestel. Heb je de mobiel ook daadwerkelijk via de audio-instellingen met BlueTooth gekoppeld? Dus niet alleen als sleutel?Ja, heb ik ook. Moet vaak in de ochtend inbellen voor een standup en krijg nu iedere keer veel gezeur van mijn collega's dat ik slecht te horen ben. Als je de smartphone op de voorbestemde plek heb liggen gaat het ook nog eens heel erg galmen. Ik heb hem laatst in de cupholders gaten gelegd en toen ging dat in ieder geval beter.
Gisteren nog gedaan. Uiteraard hoort de ander dat je in de auto zit, maar absoluut geen klachten over de verstaanbaarheid.Iemand hier al proberen te bellen op autosnelweg ?
Tegen 130 km/h?
Blijkbaar konden de mensen mij moeilijk horen door de wind.
Dat is vreemd, de plek van je mobiel zou bij handsfree-gebruik niet moeten uitmaken aangezien je de microfoon en speakers van de auto gebruikt en niet die van je toestel. Heb je de mobiel ook daadwerkelijk via de audio-instellingen met BlueTooth gekoppeld? Dus niet alleen als sleutel?
De kwaliteit van een gesprek hangt toch vooral van de deelnemers af vind ik.De verbinding van het toestel maakt wel uit voor de kwaliteit van een gesprek dus de plek waar hij ligt maakt wel degelijk uit.
Gisteren nog gedaan. Uiteraard hoort de ander dat je in de auto zit, maar absoluut geen klachten over de verstaanbaarheid.
De uitleg door Tesla om dit niet te doen was omdat je anders de remmen helemaal niet meer gebruikt en door de roestvorming de remmen minder goed werken als je ze echt een keer nodig hebt. Nu maak je ze bij het stoplicht tenminste "schoon". Geen idee of dat echt zo is trouwensIk vind de conventionele remmen (non-P) ook niet uitblinken.
Over het regeneratief remmen: dat mag van mij nog wel wat krachtiger. Het lukt nu best om anticiperend bij een stoplicht vrijwel stil te staan, maar dan geeft de dynamo het op en rol je het laatste stukje vrij door en moet je toch nog de rem gebruiken om echt stil te staan. Nee, crawling/kruipen staat uit en de accu is genoeg opgewarmd en niet propvol. Bij bv een BMW i3, kun je met het stroompedaal helemaal tot stilstand komen (en gaat automatisch de achteruitrijblokkade aan). Zo'n soort one-pedal-driving zou ik een mooie toevoeging vinden. Of doet hij dat bij jullie wel?
De uitleg door Tesla om dit niet te doen was omdat je anders de remmen helemaal niet meer gebruikt en door de roestvorming de remmen minder goed werken als je ze echt een keer nodig hebt. Nu maak je ze bij het stoplicht tenminste "schoon". Geen idee of dat echt zo is trouwens