Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Er staan hier op de site al een paar goede en duidelijke geluidsopnames van voor en achteruit rijden (zoek ook op 'pedestrian warning sound'). Ben er nog niet helemaal uit of ik die geluiden erg mooi vind... maar goed, als het erop komt, dan is het niet anders.

Could these be the sounds for M3s built after the 1st September?


Las net iets over geluid bij de model 3 ivm nieuwe wetgeving en dat m3 per 1 september geluid maakt voor omgeving. Alleen nog voor america?
 
Iemand een idee wat dit blauwe gedeelte inhoud op het balkje?

Tevens heb ik normaal bijna niets aan drain, nu 7% in 1 nacht! Geen sentry oid aan, geen externe apps. Uiteraard was het iets kouder vanacht, maar niet schokkend koud....
 

Attachments

  • Screenshot_20191006-094501.png
    Screenshot_20191006-094501.png
    477.3 KB · Views: 94
Last edited:
Iemand een idee wat dit blauwe gedeelte inhoud op het balkje?

Tevens heb ik normaal bijna niets aan drain, nu 7% in 1 nacht! Geen sentry oid aan, geen externe apps. Uiteraard was het iets kouder vanacht, maar niet schokkend koud....

Dat is tijdelijke onbruikbare accu capaciteit door de kou, geeft hij aan met een sneeuwvlok en blauw is ook de kleur van koud. Stukje rijden en dan komt die capaciteit weer beschikbaar.

Die 7% aan drain ben je dus niet echt kwijt in 1 nacht. Als de boel opwarmt komt die weer terug. Op dit moment is het wel even onbeschikbaar.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: JanG007 and Danny n
Klopt het dat je niet een verzamelfactuur kan downloaden? Ik heb een betaling gedaan van 60 euro, maar zie nergens de totaalfactuur. Alleen alle kleine deelfacturen.

Wellicht kijk ik verkeerd :)

Thanks,

Danny
Klopt, factuur per laadbeurt geen verzamelfactuur.
En in het buitenland zijn de facturen ook nog van de Teslaorganisatie in het land, dus allemaal verschillende leveranciers. De boekhouders kunnen hun mouwen opstropen.
 
  • Like
Reactions: Danny n
Ik zie dat de links naar de documenten andere ID's bevatten dan je RN-nummer. Dus ik zou niet weten waar je die ID's moet uithalen. Mocht je dat wel weten, dan kun je je documenten hier vinden:

https://www.tesla.com/teslaaccount/document-hub/show-document/order-agreement/[je-id]
https://www.tesla.com/teslaaccount/document-hub/show-document/booking-invoice/[je-id]

Die ID's zijn bij mij ook beide verschillend, ze beginnen allebei wel met 100, waar mijn RN-nummer begint met 109... Ik weet niet of je hiermee geholpen bent dus.

Even een oud bericht ophalen:
Werkt dit trucje niet meer? Ik heb voorheen de overeenkomst weleens weten te downloaden. Nu krijg ik een lege pagina...