Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
De m3 staat soms best lang na te blazen ja parkeren. Ook bij korte ritten en niks bijzonders gereden. Herkenbaar? Is dit accu koelen? Eerst dacht ik misschien de auto de thuis opladen locatie herkent, maar heb dit nu ook paar keer gehoord andere locaties.
Hier hetzelfde, soms ook al na een paar minuten rijden terwijl de buitentemperatuur <25 graden is. Volgens mij is dit gekomen sinds de update naar 2020.32.x.
Hopelijk is het bij de volgende update weer ok.
 
Hier hetzelfde, soms ook al na een paar minuten rijden terwijl de buitentemperatuur <25 graden is. Volgens mij is dit gekomen sinds de update naar 2020.32.x.
Hopelijk is het bij de volgende update weer ok.
Is dat niet het 'drogen' van de A/C? Veel mensen hadden last van schimmelvorming door vochtige kanalen/filters. De "auto" stand gebruikt de A/C ook als dat niet voor de temperatuur nodig is om de luchtvochtigheid in de cabine te verlagen.
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Is dat niet het 'drogen' van de A/C? Veel mensen hadden last van schimmelvorming door vochtige kanalen/filters. De "auto" stand gebruikt de A/C ook als dat niet voor de temperatuur nodig is om de luchtvochtigheid in de cabine te verlagen.
Het nadrogen doen ze volgens mij al langer dat dit gedrag dat ik nu heb.
Soms heb ik 2 minuten gereden en begint hij luid te blazen terwijl ik langzaam rij of voor het stoplicht sta. Sta je dan met je stille auto die meer lawaai maakt dan de benzine auto ernaast :oops:
 
Het nadrogen doen ze volgens mij al langer dat dit gedrag dat ik nu heb.
Soms heb ik 2 minuten gereden en begint hij luid te blazen terwijl ik langzaam rij of voor het stoplicht sta. Sta je dan met je stille auto die meer lawaai maakt dan de benzine auto ernaast :oops:

sterker nog... afgelopen donderdag auto s’ochtends gewassen, Vooraf niet mee gereden. Vervolgens auto omgedraaid op het pad. Stond na een kwartier nog te blazen. Via de app Climate AAN gezet. Daarna verdween het geluid..... ondoorgrondelijk. Vandaag nieuwe software 2020.32.5 gekregen. Benieuwd of het helpt.
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Bij mij staat wat klaar
 

Attachments

  • D3DC8566-941A-4970-BFDC-52FD64874D4A.jpeg
    D3DC8566-941A-4970-BFDC-52FD64874D4A.jpeg
    563.6 KB · Views: 57