TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model 3 - Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by MV45, Nov 3, 2019.

  1. MV45

    MV45 Member

    Joined:
    Oct 17, 2019
    Messages:
    26
    Location:
    Arnhem
    Vanmorgen wilde ik inloggen op de app, maar kreeg ik bovenstaande foutmelding. Via de website: geen enkel probleem, en ik zie mijn Tesla 'staan'.

    Wachtwoord via de website aangepast, opnieuw via website aangelogd: alles ok.

    Terug naar de app, inloggen met het nieuwe wachtwoord: weer dezelfde foutmelding...

    Is dit een bekend probleem? Auto staat gelukkig wel gewoon voor de deur ;-)
     
  2. DucaTinus

    DucaTinus Member

    Joined:
    Jul 12, 2019
    Messages:
    520
    Location:
    Netherlands
    hier werkt het gewoon.....
     
  3. MV45

    MV45 Member

    Joined:
    Oct 17, 2019
    Messages:
    26
    Location:
    Arnhem
    OPGELOST:

    Heb zojuist de app verwijderd (van iPhone) en opnieuw geinstalleerd - kan nu weer gewoon aanloggen en zie mijn auto ook weer. Beetje scary, want ik kon met de app (voordat ik hem had verwijderd) mijn wachtwoord NIET laten resetten.

    Buggy app versie dus?
     
  4. EVTom

    EVTom New Member

    Joined:
    Jan 1, 2020
    Messages:
    1
    Location:
    NL
    Hi, ik heb hetzelfde probleem, maar dan voor mijn partner, bij mij werkt alles ok. Zal de App bij haar ook eens opnieuw installeren, hoop dat dat helpt. Ik kon overigens wel het wachtwoord resetten.. (?).
     
    • Disagree x 1
  5. HWS

    HWS Well-Known Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    7,191
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
    Hier vandaag ook dezelfde storing. Zal wel iets met de server zijn, wordt vast opgelost
     
  6. Charles_Breda

    Charles_Breda New Member

    Joined:
    Apr 6, 2019
    Messages:
    4
    Location:
    Netherlands
    Ik kan in de Tesla app ‘en afspraak inplannen’ nooit zien. Ook niet na verwijderen van de app en opnieuw installeren. Is eigenlijk altijd al zo geweest - een enkele uitzondering daar gelaten dat het toevallig een keer zichtbaar was. Herkent iemand dit probleem?
     
  7. joverdijk

    joverdijk Member

    Joined:
    Feb 15, 2019
    Messages:
    806
    Location:
    Breda
    Volgens mij was de server waar de app mee praat beetje brak vandaag. Kreeg regelmatig 'onbekende fout' foutmelding in de app vanmiddag, sinds vanavond werkt het allemaal weer gewoon (zonder iets gedaan/veranderd te hebben).
     

Share This Page

  • About Us

    Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.


    SUPPORT TMC