Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Free Supercharging

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou 9 maand (6 maand via referral program, 3 maand omdat ik geen testrit deed) free supercharging moeten hebben met de model 3 die ik vorige week ontving.

Echter in mijn account zie ik dat ik free supercharging heb tot 9 augustus.
Dat is slecht 5 maand en een dikke week...

Iemand nog hetzelfde?

upload_2019-3-4_22-26-19.png
 
Bij mij staat er ook geen einddatum, zou 9 maanden moeten zijn. Misschien wel unlimited ivm met eerste dag reservering :)
Bij specificaties staat ook gewoon nog Geavanceerde Autopiloot

Supercharging

Gratis Supercharging is momenteel ingeschakeld
 
Was eerst 6 maanden, toen n week geleden Gratis Supercharging is momenteel ingeschakeld en nu weer veranderd tot
upload_2019-3-5_15-44-12.png

Dat is precies 6 maanden en zou 9 moeten zijn, waar ik ook een Tesla email dd 19 Feb over heb ontvangen met als tekst....Wat betreft het gratis superchargen voor 9 maanden, dit is nog een fout in het systeem dit moet nog aangepast worden naar 9 maanden...
On attend...
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Jooop and ssdshirt
Was eerst 6 maanden, toen n week geleden Gratis Supercharging is momenteel ingeschakeld en nu weer veranderd tot
View attachment 383168
Dat is precies 6 maanden en zou 9 moeten zijn, waar ik ook een Tesla email dd 19 Feb over heb ontvangen met als tekst....Wat betreft het gratis superchargen voor 9 maanden, dit is nog een fout in het systeem dit moet nog aangepast worden naar 9 maanden...
On attend...

Ooit bij tesla een testrit gemaakt met S, X or 3 voor het plaatsen van je bestelling voor de model 3?

Men zegt mij al je ooit S of X hebt test gereden dan slecht 6 maand free superchargen op je model 3.

Raar en een beetje tegen de idee van de extra 3 maand maar verdedigbaar volgens de verwoording in het referral program:
"Eigenaren kunnen vijf vrienden zes maanden lang gratis Supercharging geven bij aankoop van een nieuwe Model S, Model X of Model 3. Als zij bestellen zonder ooit een testrit bij ons te hebben gedaan, ontvangen ze nog eens drie maanden lang gratis gebruik van Supercharging."
 
Last edited:
Ooit bij tesla een testrit gemaakt met S, X or 3 voor het plaatsen van je bestelling voor de model 3?

Men zegt mij al je ooit S of X hebt test gereden dan slecht 6 maand free superchargen op je model 3.

Raar en een beetje tegen de idee van de extra 3 maand maar verdedigbaar volgens de verwoording in het referral program:
"Eigenaren kunnen vijf vrienden zes maanden lang gratis Supercharging geven bij aankoop van een nieuwe Model S, Model X of Model 3. Als zij bestellen zonder ooit een testrit bij ons te hebben gedaan, ontvangen ze nog eens drie maanden lang gratis gebruik van Supercharging."

Werd me nogmaals bevestigd en het blijft 6 maand.
Kan ermee leven, die FSD upgrade voor mijn EAP die maar niet bevestigd wordt daarentegen...
 
  • Like
Reactions: ssdshirt
eergisteren nog eens expliciet gevraagd, aan een betrouwbare Tesla-medewerker;).
En die bevestigde dat de 3 maand enkel gebonden is aan een testrit met de 3.
Dus ook bestaande Tesla-eigenaars krijgen de 3 maanden.

Ik wacht het wel gewoon af en kijk over 6 maanden wel. Het zijn ook weer geen hele grote bedragen. Als het goed is ben ik dan net terug van vakantie en dat is denk ik de enige periode dat ik gebruik ga maken van de SuC.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik kon bij bestelling geen referral code gebruiken om een of andere reden en heb dus voor en na de bestelling via e-mail de info doorgestuurd naar een e-mailadres die men telefonisch had doorgegeven. Ik hoop dat dit dan ook nog in orde komt. Anders heb ik m'n bestelling op 31/1/2019 voor niks gedaan.