Is het al iemand gelukt om HomeLink te programmeren op een Model 3? Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwe batterij in afstandsbediening, frunk geopend, een regendans, ... maar niets helpt. Op mijn oude Model S ging het ook niet geheel soepel, maar uiteindelijk was het wel gelukt.
Op onze Model 3 ging het vlotter dan op mijn Model X. De procedure starten, even de afstandsbediening voor het Tesla logo op de frunk houden en het was geklaard in minder dan 3 seconden.
Ik heb alles geprobeerd, niks helpt. Mobile service is 2x langs geweest en het blijkt dat sommige 3's nog niet de juiste "landinstellingen" hebben, waardoor bv homelink niet goed geconfigureerd is. Kan alleen van afstand aangepast wordt. Wordt nu aangewerkt.
Frustrerend... Hier lukt het ook niet. Ik heb een Sommer Marathon 1100SL, die volgens "het internet" compatibel is met Homelink (versie 7). Ik heb het volgende geprobeerd: Nieuwe batterij in de afstandsbediening gestoken. Andere afstandbediening gebruikt. Alle mogelijke posities voor de bumper en ook vanuit de frunk geprobeerd. Iemand nog tips? Of Tesla bellen?
Vandaag van Tesla een bericht gekregen dat er een instelling van de Homelink module omgezet moet worden. Dit gaat met een software update gebeuren, maar kan helaas wel een paar maanden duren...
Vreemd dat bepaalde M3 rijders wel een werkende garagedeur/Homelink hebben (zoals bij ons...) en anderen niet....
Heeft deze BS (nee geen bull-sh*t, maar bi-secur)? Het lukt me dus niet om de code ingelezen te krijgen in de Tesla. Een gewone 434-MHz zender lukt wel.
Hier ook! Zeker 30x geprobeerd om een Hofmann Suprametic 3 te laten inlezen door de Model 3. Gisterenavond update gedaan naar 2019.16. Daarna alles er terug uit gehaald, en opnieuw geprobeerd en nu werkt het! Eindelijk!
Vandaag mijn Hörmann Promatic voorzien van een extender op 868Hz, zonder bi-secur beveiliging. Zender omgeschakeld en ingelezen in de auto. Werkt als een zonnetje. Dank voor de hulp van @erikM3
Is het correct dat Homelink niet standaard geïnstalleerd is op een M3 LR AWD premium en dat je dat als retrofit bij moet kopen?
Ik heb sedert een paar dagen mijn poort uitgerust met een elektrisch te openen systeem. Dacht m ff te koppelen met mijn M3P ‘maar da gaat niet zo makkelijk’ Heb al in alle standen het al geprobeerd, echter zonder succes. Tesland heeft een receiver die mogelijk een oplossing zou zijn: iemand met ervaring hier mee? Systeem met 433,92 Mhz en rollende code. Tesla ziet m niet.
Ik heb een extra 868mhz receiver gekoppeld aan mijn Hörmann garagedeur. Deze werd meteen herkend door de auto. 434mhz zou moeten werken. Staat je opener in de lijst op homelink.com?
Hier ook geen homelink. Volgens de handleiding zou je eerst op het symbooltje op het scherm moeten klikken. Maar aks het er niet staat.... .