Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Het lijkt erop dat een drive link niet in het forum gepost kan worden. Onderstaand de screenshots.
 

Attachments

  • 55DA1C79-D576-4CAC-8BB9-9B5C2517D0E5.jpeg
    55DA1C79-D576-4CAC-8BB9-9B5C2517D0E5.jpeg
    114.4 KB · Views: 57
  • 6C410561-F234-47A4-8DC7-F0D7A44999E1.jpeg
    6C410561-F234-47A4-8DC7-F0D7A44999E1.jpeg
    104.8 KB · Views: 42
Ze staan er ook op met de 19inch performance velgen. Lijkt erop dat de data niet helemaal klopt maar was benieuwd of iemand een dergelijke auto had besteld. Bellen met Tesla heb ik geprobeerd maar kom er niet door.

Het gaat hier om de Model 3 Performance zonder performance pack (vroeger apart te bestellen). De verschillen zijn o.a. geen spoiler, geen performance remmen, geen verlaagd onderstel, geen 20 inch velgen.
De Model 3 performance met performance pack wordt niet geleverd met trekhaak. Waarschijnlijk komt dit door het verlaagde onderstel of de grotere velgen. De Model 3 performance zonder performance pack kan wel geleverd worden met trekhaak. Deze auto is waarschijnlijk op software en badging na volledig identiek aan de long range dual motor.
 
  • Like
Reactions: BooN-R010
Ik begreep dat je die "performance zonder performance pack" nu helemaal niet meer kan bestellen, dan moet je geluk hebben dat ze in de inventory voorkomen en dan snel toeslaan.

Overigens zojuist ook de e-mail gehad met de verwachte levertijdindicatie: 15-22 september. VIN kreeg ik afgelopen nacht toegewezen.
 
Het gaat hier om de Model 3 Performance zonder performance pack (vroeger apart te bestellen). De verschillen zijn o.a. geen spoiler, geen performance remmen, geen verlaagd onderstel, geen 20 inch velgen.
De Model 3 performance met performance pack wordt niet geleverd met trekhaak. Waarschijnlijk komt dit door het verlaagde onderstel of de grotere velgen. De Model 3 performance zonder performance pack kan wel geleverd worden met trekhaak. Deze auto is waarschijnlijk op software en badging na volledig identiek aan de long range dual motor.
Kijk dat verklaart een hoop bedankt voor de uitleg
 
Op de site van Tesla lijkt het erop dat bij de voorraad modellen het wel mogelijk is om een performance geleverd te krijgen met trekhaak. Zie onderstaande screenhots. Heeft iemand ervaring mee?
view

view


Ik zou namelijk graag de performance willen maar een trekhaak is eigenlijk wel een must.
Ik ben uiteindelijk van trekhaak naar de mogelijkheid van dakdragers 'om' gegaan. Doel was slechts racefietsen mee te kunnen nemen en zo lukt het ook ;)
 
Het gaat hier om de Model 3 Performance zonder performance pack (vroeger apart te bestellen). De verschillen zijn o.a. geen spoiler, geen performance remmen, geen verlaagd onderstel, geen 20 inch velgen.
De Model 3 performance met performance pack wordt niet geleverd met trekhaak. Waarschijnlijk komt dit door het verlaagde onderstel of de grotere velgen. De Model 3 performance zonder performance pack kan wel geleverd worden met trekhaak. Deze auto is waarschijnlijk op software en badging na volledig identiek aan de long range dual motor.
Dat is correct, ook zit er geen track mode op. Omdat ik een trekhaak nodig heb is dit voor mij toch een mogelijkheid om de snelheid van de P te hebben en een trekhaak. Ik heb dit weekend dan ook een voorraad model met trekhaak besteld. Kan de auto 29/08 ophalen.
 
Het betreft feitelijk een long range AWD waarvan de software naar performance is gezet (op track mode na dan). Ze zijn regelmatig als voorraad auto te vinden. Ik had er één besteld en kwam er later achter dat de performance goodies er niet opzaten. Ik heb hem daarom gecanceld.

Maar zou niet weten waarom je dat zou willen gezien ze bijna net zo duur zijn als een nieuwe performance met al de performance goodies. Als die trekhaak dan zo belangrijk is zou ik een LR AWD bestellen met trekhaak :)
 
  • Love
Reactions: Bram Jeurissen
Ik ben uiteindelijk van trekhaak naar de mogelijkheid van dakdragers 'om' gegaan. Doel was slechts racefietsen mee te kunnen nemen en zo lukt het ook ;)

Ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb slechte verhalen gelezen over de dakdragers i.c.m. het glazen dak.

Ik twijfel nu ook of ik niet de laatste direct beschikbare performance met trekhaak moet nemen, maar dat is niet mijn kleur :( en heeft een wit interieur wat niet echt handig is met kleine kinderen. Aan de andere kant als ik de dakdragers via tesla bestel en het dakraam breekt dan is dat pech voor Tesla toch? Ik ben benieuwd of mijn mountainbikes niet gewoon in de m3 passen als ik de wielen eraf haal. Ik vind de rode remklauwen ook wel vet :) keuzes keuzes
 
Ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb slechte verhalen gelezen over de dakdragers i.c.m. het glazen dak.

Ik twijfel nu ook of ik niet de laatste direct beschikbare performance met trekhaak moet nemen, maar dat is niet mijn kleur :( en heeft een wit interieur wat niet echt handig is met kleine kinderen. Aan de andere kant als ik de dakdragers via tesla bestel en het dakraam breekt dan is dat pech voor Tesla toch? Ik ben benieuwd of mijn mountainbikes niet gewoon in de m3 passen als ik de wielen eraf haal. Ik vind de rode remklauwen ook wel vet :) keuzes keuzes
Rode remklauwen kan je voor €350 laten doen in Den Haag.
 
6DB59F44-1731-4850-A890-EFA6BCCDB446.png
Ik heb afgelopen vrijdag 16/8 een blauwe M3P besteld. De configuratie doorlopen en moet nog alleen de VIN en levering toegewezen krijgen. Mijn collega heeft een grijze LR met Aero besteld 17/8 en nu al een bericht met levering 3-10 sept. Ik kan niet wachten, maar wat ik zo lees het forum is mijn levering medio oktober....
 
  • Like
Reactions: BooN-R010
Is het wellicht leuk als we ook een lijst aanmaken zoals ze doen bij de SR+ Bestellingen? Ik gooi hieronder even een voorzetje. Ik zie wel of het opgepakt wordt of niet. Ik heb de informatie die ik kon vinden alvast erin gezet

GELEVERD
Tuhhje?
Donjulio?

MET AFSPRAAK / (Mail met leveringsweek):
@BooN-R010 (19.07) Midnight Silver Metallic / Zwart interieur / Performance Pack / AP

MET VIN:

@Boombastic (19.07) Midnight Silver Metallic / Zwart interieur / Performance Pack / AP
@Leon 2.0 (19.07) Pearl White Multi-Coat / Wit interieur / Performance Pack / AP
@jmin (20.07) Multi Coat Red / Zwart interieur / Performance Pack / AP

ZONDER VIN:
@sappy (16.08) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack / AP
@Dan84 (02.08) Pearl White Multi-Coat / Wit interieur / Performance Pack / AP
 
Last edited:
View attachment 444758 Ik heb afgelopen vrijdag 16/8 een blauwe M3P besteld. De configuratie doorlopen en moet nog alleen de VIN en levering toegewezen krijgen. Mijn collega heeft een grijze LR met Aero besteld 17/8 en nu al een bericht met levering 3-10 sept. Ik kan niet wachten, maar wat ik zo lees het forum is mijn levering medio oktober....
Mijn zwarte P3 16-08 besteld, wacht hier ook nog op VIN en levering datum, ik had hoop half september. Fingers crossed.
 
GELEVERD
@donjulio (19.07) Deep Blue Metallic / ? interieur / Performance Pack / AP (levering 19-08?)

MET AFSPRAAK
-

Bevestigde VIN en Leveringsweek

@BooN-R010 (19.07) Midnight Silver Metallic / Zwart interieur / Performance Pack / AP (Verwachte levering 11-18 September)
@Bram Jeurissen (16.07) Pearl White Multi-Coat / ? interieur / Performance Pack / AP (Verwachte levering 11-18 September)
@jmin (20.07) Multi Coat Red / Zwart interieur / Performance Pack / AP (Verwachte levering 15-22 september)

MET VIN uit Sourcecode:

@Boombastic (19.07) Midnight Silver Metallic / Zwart interieur / Performance Pack / AP
@Leon 2.0 (19.07) Pearl White Multi-Coat / Wit interieur / Performance Pack / AP
@Robbertos ertos (25-07) Pearl White Multi-Coat / ? interieur / Performance Pack / AP
@Sumichi (29.07) Deep Blue Metallic / Zwart interieur / Performance Pack / AP


ZONDER VIN:
@sappy (16.08) Deep Blue Metallic / Zwart interieur / Performance Pack / AP
@Dan84 (02.08) Pearl White Multi-Coat / Wit interieur / Performance Pack / AP
@TomTheys (16-08) Solid Black / Zwart interieur / Performance Pack / AP
@InfinityMade (02-08) Deep Blue Metallic / ? interieur / Performance Pack / AP
@DenTheMan89 (19.07) Pearl White Multi-Coat / ? interieur / Performance Pack / AP
@TechForze (19.07) Zijn favoriete kleur, levering Q4

Even een bijgewerkt schema
 
Last edited: