Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag de mijne mogen ophalen. Wat een briljante auto is het, mijn hooggespannen verwachtingen zijn volledig waargemaakt!

Was wel echt gekkenhuis qua drukte! Kleine tip: zorg dat je vroeg gaat en als je leaserijder bent zorg dat je OTT code (tenaamstelling) bij je hebt. Of check of je LM die heeft doorgegeven.
 
Hi,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance! Nu al erg veel zin in. Allen komt hij op Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: kan ik met iemand mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Stuur me maar even een prive bericht aub.

Tot snel,
D

Je hebt een Prive bericht..
 
Afgelopen zaterdag hem op mogen halen.
Voor de liefhebbers 2 foto's van zwart op zwart. :cool:
Tesla Model 3 Performance - achterzijde.jpg Tesla Model 3 Performance - voorkant.jpg
 
De voor mij bedoelde M3P zou de 27e geleverd worden. Omdat ik er toen niet was zou een vriend van mij m ophalen, verzetten durfde ik niet aan. Een dag voor vertrek naar Lapland werd ik door Saara van Tesla gebeld dat mijn 3 transportschade had maar dat ze m toch wilde afleveren en in t nieuwe jaar in orde maken. Hier ben ik in 1e instantie mee akkoord gegaan omdat Tesla voor mij sinds 2013 alles altijd prima heeft opgelost. Daarnaast hoorde ik dat @Xfrank en @S-19910 de 27e als vrijwilligers aanwezig waren voor hulp aan nieuwe Tesla rijders. Zij wilden mijn auto wel inspecteren en dat kun je hen zeker wel toe vertrouwen.
Onderweg naar Lapland belde Saara mij weer dat de schade toch iets groter was en dat ze m eerst wilde repareren, ze zouden m dan de 31e om 14u thuis komen brengen... Hier was ik achteraf niet zo blij mee omdat mijn nieuwe wagen dan meten een schade bak zou zijn. Via de mail dit uitgelegd en gevraagd of ze een andere desnoods in een andere kleur hadden voor mij. Hier geen reactie op ontvangen en gisteren om 14u ook geen auto:(. Wel druk bezig met de voorbereidingen voor de 35 gasten die bij ons oud & nieuw kwamen vieren.
Om 15:30u weer door Saara gebeld, het was gelukt ik kreeg een andere schadevrije auto in dezelfde configuratie. Probleem was alleen dat de 1e al op mijn naam geregistreerd stond en eerst gedergistreerd moest worden voordat ze de nieuwe op mijn naam konden zetten. RDW pasje natuurlijk op de zaak dus ik er snel heen. Echter de verzekering was natuurlijk op de oude auto voorbereid. Pas als de verzekering rond was kon de chauffeur vanuit Amsterdam vertrekken. Mijn tussen persoon was om 16u niet meer bereikbaar. De verzekeringsmaatschappij, Allianz ook niet. ANWB nog wel, maar.... die eisten een LoJack systeem en konden de verzekering pas afgeven als er binnen 2 weken een afspraak ingepland was, pffff. @Herbie65 gebeld van Tesland, die verkoopt die dingen ook. Hij zat in Miami maar heeft me toch kunnen helpen, topper. ANWB weer gebeld maar die konden het kenteken niet vinden omdat hun database nog niet ge-update was omdat t kenteken pas enkele minuten daarvoor uitgegeven was. Gelukkig wel in het rdw register gevonden dus verzekering rond:). Oh ja bestuurders moeten minimaal 24 jaar zijn, das voor mij een probleem omdat mijn dochter en leen zoon er ook vaak mee rijden. Volgende week maar proberen om weer van maatschappij te switchen want in mijn XP100D mogen ze wel rijden:confused:.
Afijn alles weer naar Saara gemaild. Sebastiaan heeft mijn kentekenplaat beginnend met een H:), er zelf opgeschroefd is ingestapt en naar mij toe gereden. 18:15u had ik dan toch nog mijn nieuwe speeltje:). Oh ja, mijn vrouw was niet zo happy als ik want die vroeg zich af waar ik al die tijd was:oops:.

HELE VETTE PLUIM VOOR TESLA EN HUN ONGEKENDE INZET.
 
H H H ha wat een verhaal. Je bent bijna drukker met je nieuwe Tesla dan met je 35 gasten:D
Goed te horen dat het in elk geval is gelukt mede dankzij de inzet van Tesla, zelfs in deze drukke tijden.
Vergeet de tijd die het heeft gekost en geniet van je nieuwe auto .
 
  • Like
Reactions: HWS
De voor mij bedoelde M3P zou de 27e geleverd worden. Omdat ik er toen niet was zou een vriend van mij m ophalen, verzetten durfde ik niet aan. Een dag voor vertrek naar Lapland werd ik door Saara van Tesla gebeld dat mijn 3 transportschade had maar dat ze m toch wilde afleveren en in t nieuwe jaar in orde maken. Hier ben ik in 1e instantie mee akkoord gegaan omdat Tesla voor mij sinds 2013 alles altijd prima heeft opgelost. Daarnaast hoorde ik dat @Xfrank en @S-19910 de 27e als vrijwilligers aanwezig waren voor hulp aan nieuwe Tesla rijders. Zij wilden mijn auto wel inspecteren en dat kun je hen zeker wel toe vertrouwen.
Onderweg naar Lapland belde Saara mij weer dat de schade toch iets groter was en dat ze m eerst wilde repareren, ze zouden m dan de 31e om 14u thuis komen brengen... Hier was ik achteraf niet zo blij mee omdat mijn nieuwe wagen dan meten een schade bak zou zijn. Via de mail dit uitgelegd en gevraagd of ze een andere desnoods in een andere kleur hadden voor mij. Hier geen reactie op ontvangen en gisteren om 14u ook geen auto:(. Wel druk bezig met de voorbereidingen voor de 35 gasten die bij ons oud & nieuw kwamen vieren.
Om 15:30u weer door Saara gebeld, het was gelukt ik kreeg een andere schadevrije auto in dezelfde configuratie. Probleem was alleen dat de 1e al op mijn naam geregistreerd stond en eerst gedergistreerd moest worden voordat ze de nieuwe op mijn naam konden zetten. RDW pasje natuurlijk op de zaak dus ik er snel heen. Echter de verzekering was natuurlijk op de oude auto voorbereid. Pas als de verzekering rond was kon de chauffeur vanuit Amsterdam vertrekken. Mijn tussen persoon was om 16u niet meer bereikbaar. De verzekeringsmaatschappij, Allianz ook niet. ANWB nog wel, maar.... die eisten een LoJack systeem en konden de verzekering pas afgeven als er binnen 2 weken een afspraak ingepland was, pffff. @Herbie65 gebeld van Tesland, die verkoopt die dingen ook. Hij zat in Miami maar heeft me toch kunnen helpen, topper. ANWB weer gebeld maar die konden het kenteken niet vinden omdat hun database nog niet ge-update was omdat t kenteken pas enkele minuten daarvoor uitgegeven was. Gelukkig wel in het rdw register gevonden dus verzekering rond:). Oh ja bestuurders moeten minimaal 24 jaar zijn, das voor mij een probleem omdat mijn dochter en leen zoon er ook vaak mee rijden. Volgende week maar proberen om weer van maatschappij te switchen want in mijn XP100D mogen ze wel rijden:confused:.
Afijn alles weer naar Saara gemaild. Sebastiaan heeft mijn kentekenplaat beginnend met een H:), er zelf opgeschroefd is ingestapt en naar mij toe gereden. 18:15u had ik dan toch nog mijn nieuwe speeltje:). Oh ja, mijn vrouw was niet zo happy als ik want die vroeg zich af waar ik al die tijd was:oops:.

HELE VETTE PLUIM VOOR TESLA EN HUN ONGEKENDE INZET.

Eneuhhhh... Hoe bevalt-ie Hendrik ?

(Beste wensen nog, en vele veilige eKm's)
 
HELE VETTE PLUIM VOOR TESLA EN HUN ONGEKENDE INZET.

Wellicht ben ik gekke henki, maar ikzelf had mevrouw saari verteld hoeveel extra (dure) tijd mij de afwikkeling heeft gekost en dat ik aanneem dat dit nooit meer zal gebeuren en dit een uitzondering was.

Als ik tesla was zou ik al niet proberen om een gerepareerde auto aan te bieden en daarnaast zou ik zelf het verzekerings issue gaan oplossen.

Ik mag aannemen dat tesla jou een pluim geeft.
 
  • Like
Reactions: ominoreg
Gefeliciteerd en een mooi jaar voor iedereen.
Wat zou er nu met die oorspronkelijke M3 gebeuren? Die wordt waarschijnlijk gewoon gerepareerd en als nieuw verkocht. Of misschien heeft iemand anders die genomen en vond die het geen probleem dat hij/zij een gerepareerde Tesla kreeg?
 
Gefeliciteerd en een mooi jaar voor iedereen.
Wat zou er nu met die oorspronkelijke M3 gebeuren? Die wordt waarschijnlijk gewoon gerepareerd en als nieuw verkocht. Of misschien heeft iemand anders die genomen en vond die het geen probleem dat hij/zij een gerepareerde Tesla kreeg?
Die bieden ze dit jaar weer aan met een registratie van 2019 en 4% bijtelling voor iemand die vorig jaar nog onwetend was. Deze persoon is inzake deze schade ook onwetend.
 
Na twee prachtige leveringen liep die van de 3 echt totaal verkeerd. Levering was 30ste om 13:00, avond ervoor een sms binnen dat onze papieren niet compleet waren en wij eerst moesten bellen in de ochtend. Tijdens het gesprek vroegen ze om KVK van onze beheer bv, die is tenslotte bestuurder van de werk bv. Ik zeg die vind je ook bij de andere auto’s in ons account, o oké het was goed.
Bij aankomst geen wachtrij en direct de papieren gekregen. Mevrouw zei je hoeft alleen maar te tekenen en het is in orde, nou ik lees even eerst waar ik voor teken en idd verkeerde bedrijfsnaam erop gezet. Auto is besteld op naam van de werk bv, daar factuur op gemaakt en toch op de beheer bv tenaamgesteld. Zucht, wij gaan het regelen voor u, hoe lang duurt het vraag ik, wisten ze niet. Na een uur is mijn geduld op en zoek ik die vrouw weer op, ze loopt naar achteren en komt met het factuur en zegt vrolijk wij gaan de factuur aanpassen aan de bedrijfsnaam die op de tenaamstelling staat. Ik wat????? Factuur is goed, tenaamstelling is fout. O oké gaan wij die veranderen, wat deed je al die tijd dan??? Man lief bleef wachten en ik ging naar buiten, was al knap boos. Auto gevonden, geïnspecteerd en deur en laadklep laten stellen. Ondertussen is het al bijna 16:00 uur en het geduld van mijn man is ook al op, net zoals vele andere die al voor onze aankomst zatten te wachten. Weer aangesproken en ze komt weer met de papieren met de beheer bv erop, of wij willen tekenen en ze zullen het achteraf gaan regelen. Ik heb nogmaals uitgelegd dat ik niet ga tekenen, de auto is ook niet verzekerd in die bv en ik zo niet kan gaan rijden. Nou ja dan moet u weer wachten????? Scheurt ze papieren en loopt weg. Ik ging naar buiten want ik stond op het punt om iemand te gaan slaan van de woede, zoveel domheid heb ik niet eerder meegemaakt. Mijn man heeft weer iemand anders aangesproken en die zou het in orde maken. Ze moeten alleen een wijziging doorgeven bij de rdw, tja dat moest om 13:00 uur al maar goed. Hij zei ik wacht tot 17:00 uur en als het niet klaar is kunnen ze de auto in hun ..... steken en hoef ik het niet meer. 17:00 uur kom ik hem halen en net toevallig is die bezig, de gast die de registratie regelt bij rdw was er ook bij, wij konden zo rijden en het was doorgegeven. Prima eindelijk weg, volgende ochtend 31 december bel ik met de verzekering om erachter te komen dat de auto volledig verwijderd is bij het rdw. Wij zijn geen eigenaar, auto is niet verzekerd en wij mogen de weg niet op. Woede breekt echt uit, tesla gebeld wij gaan het regelen, wij bellen u zo terug. 3 uur later weer bellen o er staat geen notitie in het systeem, wij sturen het door naar die afdeling. Rdw ondertussen gebeld en die gaf aan dat wijzigingen live te zien zijn. Ik bel om 15:00 uur met tesla Amsterdam en zeg dat ze die auto mogen komen halen, ik ben er klaar mee. De jongen aan de lijn begreep mijn frustratie en zei dit heb ik nog nooit meegemaakt en het mag ook niet. Idd mag het wettelijk ook niet, wij stonden op het punt om aangifte van ontvreemding te doen. Als de auto in de fik ging met de jaarwisseling konden wij fluiten naar het geld, is niet verzekerd. Hij ging rechtstreeks chatten met de gast die de registraties regelt bij Koopman en uiteindelijk kregen wij weer te horen dat de auto voor tijdelijk weer op de beheer bv moest en pas volgende week op de werk bv. Zucht ik zeg ik kan zo niet rijden, is niet op die bv verzekerd. Ah oké wij gaan het regelen. En idd 31 december om 16:35 uur Was de auto eindelijk goed geregistreerd bij het rdw. Langer had het niet hoeven duren... Ben echt verbaasd over hoeveel incompetente mensen daar bezig zijn. Dikke pluim aan Serge, hij bleef aan de lijn tot het geregeld is en heeft de nieuwe tenaamstelling gemaild.
Auto zelf is prima, was wel echt vies. Ze stonden bij de uitgang met een hogedrukreiniger de auto schoon te spuiten.

Nu maar hopen dat het goed gaat met de 3 en dat het wel bevalt.

Een ding is zeker mijn enorme tesla bril viel er wel af, ben veel minder enthousiast inmiddels.

Bij deze hier is Lil Pussy, wat een bevalling was het.
FC00AB83-409A-40FB-86CF-28F69F5F44CB.jpeg
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Maurice1
Er zijn in december ruim 11.500 Model3 uitgeleverd.
Meer dan eender welk merk ooit heeft gedaan.

Stel dat 99% perfect was... Dan zijn er nog 115 ontevreden klanten, terwijl 99% een fantastisch resultaat is.

Maar uiteraard heb je daar geen boodschap aan als jij net bij de 115 bent....
Hopelijk vervliegt de ergernis aan 3.4sec eens jullie met de wagen op de baan zijn.