Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance velgenruil topic

Mad P***y

Sexycars_nl
Jan 23, 2019
1,273
875
Nederland
Ik vermoed zilver met grijs of andersom ;)

330D86DE-4CB0-41FF-94DD-4358558BB456.png

Heb de auto opnieuw besteld met de grijze velgen

• Like
Reactions: Lexikon

DenTheMan89

Member
Jul 23, 2019
13
4
Breda
Ik heb 'gewoon' de zilveren velgen 20inch zonder beschadingen. Als iemand die nu nieuw besteld toch liever zilver heeft ipv grijs/zwart, hook me up ;)

Vincentr

Member
Sep 27, 2019
50
12
Gelderland
moet je nog even wachten....die Performance 3tjes willen nog maar geen VIN krijgen. Zal vast iets te maken hebben met die andere kleur wielen....

Alenich

Member
Feb 17, 2019
8
0
Europe
Ik heb 'gewoon' de zilveren velgen 20inch zonder beschadingen. Als iemand die nu nieuw besteld toch liever zilver heeft ipv grijs/zwart, hook me up ;)

I also have new, first day removed from the car - 10km only, silver set performance 20" with new summer tyres, if someone is interested to swap for gray, feel free to contact me.

DaPuppetMasta

New Member
Dec 9, 2019
3
1
Amsterdam
Hallo allemaal,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance met Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: met wie kan ik mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Voorwaarden:
  • Jouw Aluminium Performance (20 inch) velgen zijn origineel en helemaal gaaf / zonder schade (dus zonder reparaties)
  • We wisselen alleen de velgen (dus niet de banden)
  • Laten we de kosten splitten van het omwisselen
  • Omgeving Amsterdam heeft voorkeur maar een straal van zeg 25km is ook geen issue
  • Bij voorkeur vóór einde jaar

Tot snel,
D

Ps. In het juiste topic zal ik me binnenkort even voorstellen maar ik dacht laat ik alvast iemand blij maken met de Gray velgen …

• Like
Reactions: Lexikon

PaulSV

Member
Apr 6, 2019
6
5
Netherlands
Hallo allemaal,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance met Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: met wie kan ik mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Voorwaarden:
  • Jouw Aluminium Performance (20 inch) velgen zijn origineel en helemaal gaaf / zonder schade (dus zonder reparaties)
  • Omgeving Amsterdam heeft voorkeur maar een straal van zeg 25km is ook geen issue

Tot snel,
D

Ps. In het juiste topic zal ik me binnenkort even voorstellen maar ik dacht laat ik alvast iemand blij maken met de Gray velgen …

DaPupetMasta,

Zelf heb ik een M3P, waar ik 20" Vossen-HF2 velgen, gunmetal, velgen onder heb laten zetten. Vandaag heb ik mijn winterbanden op de auto laten zetten en de originele zilverkleurige velgen. Op de velgen zit trouwens een professioneel aangebrachte modesta glascoating, makkelijk bij schoonhouden. Omdat ik schroomdelete heb lijken de grijze velgen me mooier, als je wilt omruilen houd ik me aanbevolen. Regio Amsterdam is geen probleem, ik kom daar regelmatig.

tesMo

New Member
Dec 12, 2019
1
0
Haarlem
Hallo allemaal,

Voorwaarden:

Tot snel,
D

Ik heb je een bericht gestuurd! :)

Thdj

Member
Oct 29, 2018
70
50
Zeist
Hier ook een setje (splinternieuwe ongebruikte) zilveren 20" performance velgen. Wil eventueel wel ruilen. Zitten winterbanden op, die wil ik graag houden, dus wil eventueel wel opdraaien voor de kosten van het overzetten van de banden.

(omgeving utrecht/amersfoort)

jackonator

Member
Jul 25, 2019
6
0
Gent
Beste Tesla fanboys en girls,
Bij deze stel ik mijn model 3 performance 20” zilveren velgen te koop of ten ruil tegen donkere zwarte of grijze velgen.
De velgen hebben 17k km gereden.
Ik hoor het graag!
Groetjes

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC