Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3: Premium Connectivity niet langer "Meegeleverd Pakket" (leasecontract)

This site may earn commission on affiliate links.
bedankt voor de reacties! Bij mij wist de leasemaatschappij van niks, maar een vriendelijke supportmedewerker van Tesla wist mij de route te wijzen in de app:

Ga naar upgrades -> Beheren -> premium connectivity -> onderin staat een PDF onder "aankoopbewijzen"

Ik had hem daar niet verwacht, maar hij is er :cool:
 
  • Like
Reactions: Mars2020
Hier bij Belfius Lease (BE) model Y, ook sinds vandaag geen premium connectivity meer en nergens de optie om het aan te schaffen. Persoonlijk heb ik ook geen probleem om het te moeten betalen
Vraag gelanceerd vorige week bij leasemaatschappij maar het blijft stil.
Bij mijn vorige BMW konden alle extra services direct en zonder problemen door de bestuurder worden aangeschaft bizar dat dit bij Tesla zo stroef verloopt.
Lease en Tesla het blijft een vervelende combinatie zo blijkt.

Net met Belfius nog even gebeld (na het ontvangen van een pdf met instructies hoe ik in het business portaal de optie moet activeren).

Ze weten het zelf nog niet goed en wachten nog op reactie van Tesla. Ik vermoed een gevalletje van ontbrekende documentatie :-D
 
Zelfde bij Leaseplan BE. Zij verwijzen naar Tesla dat ze dit in de app gaan aanbieden en bij Tesla zegt men dat ik bij de Leaseplan moet horen of zij de kosten willen dragen of het voor mij willen activeren 🤦

Ik heb een serieus vermoeden dat Leaseplan het verschil tussen een primary en secondary account niet kent en dus clueless is maar goed.
 
Zelfde bij Leaseplan BE. Zij verwijzen naar Tesla dat ze dit in de app gaan aanbieden en bij Tesla zegt men dat ik bij de Leaseplan moet horen of zij de kosten willen dragen of het voor mij willen activeren 🤦

Ik heb een serieus vermoeden dat Leaseplan het verschil tussen een primary en secondary account niet kent en dus clueless is maar goed.
Ik had zelf via de app een service verzoek ingediend met een printscreen van de app om te laten zien dat de optie bij mij ontbrak.

Tesla servicecenter heeft bij mij daarop enkele dagen later teruggebeld (voicemail ingesproken) met de melding dat dit doorgegeven was aan “Tesla Corporate”, die de instelling moesten aanpassen. Is dan ook in orde gekomen zo.

Misschien dezelfde weg bewandelen?

Ik heb trouwens op 11 mei, zelfs na abonnementafsluiting pas de mailing van Tesla gekregen dat op 1 mei premium connectivity stopte. 🤦🏻
 
  • Informative
Reactions: JanG007
Heb nu ook sinds 1 mei geen premium meer en dacht dat ik niet zoveel zou missen als ik via de hotspot van de iPhone zou gaan werken. Maar ik moet zeggen dat dat toch wat tegenvalt.
Connectie maken lukte de meer helft van de tijd niet (en met zo'n 3 uur reistijd per dag is het toch wel zwaar irritant als de verbinding met de hotspot niet lukt en je spotify via phone/bluetooth moet gebruiken). Inmiddels auto gereset en nu lijkt het verbindingsprobleem redelijk opgelost.
Toch mis ik op een of andere manier de verkeersdrukte lijnen op de kaart en is het toch altijd weer even gedoe om de hotspot aan te zetten (bij iPhone kan je via opdrachten de hotspot wel starten maar dan moet je die bevestigen en als je eerder in "D" zet dan is de wifi weer uit natuurlijk).

Ach het zal wel even wennen zijn..
 
Heb nu ook sinds 1 mei geen premium meer en dacht dat ik niet zoveel zou missen als ik via de hotspot van de iPhone zou gaan werken. Maar ik moet zeggen dat dat toch wat tegenvalt.
Connectie maken lukte de meer helft van de tijd niet (en met zo'n 3 uur reistijd per dag is het toch wel zwaar irritant als de verbinding met de hotspot niet lukt en je spotify via phone/bluetooth moet gebruiken). Inmiddels auto gereset en nu lijkt het verbindingsprobleem redelijk opgelost.
Toch mis ik op een of andere manier de verkeersdrukte lijnen op de kaart en is het toch altijd weer even gedoe om de hotspot aan te zetten (bij iPhone kan je via opdrachten de hotspot wel starten maar dan moet je die bevestigen en als je eerder in "D" zet dan is de wifi weer uit natuurlijk).

Ach het zal wel even wennen zijn..
Daar was ik al bang voor. Ik wist het wel.