Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 priority reservering overdragen?

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is het toppunt van durf, een wagen bestellen die je nog niet gezien hebt zoals een blind date.
Voor hetzelfde geld krijg je zo een model als een I3 o_O

Wat is daar nu durven aan?
je geld van een spaarrekening halen (waar je binnenkort misschien op moet gaan betalen) en dat even bij tesla parkeren.
staat het u niet aan, dan haal je het terug.
Ik meen de smaak van Elon ondertussen een beetje in te kunnen schatten en ben er vrij gerust in.:)

het toppunt van durf is om nu nog een dure ICE te bestellen;)
 
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het in Europa veel zin heeft om prioritair te bestellen. Tegen dat de Model 3 naar hier komt zijn ze in Amerika al zeker 6 tot 9 maanden aan het produceren en rollen er daar maandelijks zoveel van de band dat het hier je hooguit op een paar weken verschil zal komen te staan.
 
Ik heb net via MrGreen ingeschreven/aanbetaald. De 1000 Model ≡ tjes komen vast via hen. Ze zijn zo aan het lobbyen in Fremont (ze zijn er ook op de 31e in LA) en in Amsterdam. En ik gun het ze wel. Heb maar meteen opgegeven dat ik een zilveren full option zou wensen. Wat dat ook mag inhouden o_O.

Voor degenen die de p.r. hieromtrent hebben gemist: TeslaModel3Lease | TeslaModel3Lease
 
Je koopt en betaald de auto en bepaald op welke B.V. / persoon de tenaamstelling plaatsvindt.... en als dat iemand is die jou moet betalen, moet je dat natuurlijk ook regelen. Zo heb ik dit ook gedaan met toen ik "uitdagingen" ondervond met het inzetten van credits, en vervolgens Hans de auto die ik daarvoor besteld had graag wilde hebben.... Daarvoor moet Tesla natuurlijk wel mee willen werken, maar mijn indruk is dat ze dat doen zo lang het commerciële van de actie er maar niet afdruipt (in 2013 zijn acties geweest van mensen die tientallen reserveringen voor Model S hadden, en die met winst doorverkochten....). En anders kun je natuurlijk als backup altijd nog op dag van aflevering samen naar "het postkantoor"....
 
  • Love
Reactions: Andre