TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Model 3 priority reservering overdragen?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by billytcherno, Mar 24, 2016.

1. billytcherno

billytcherno Member

Weet iemand of het mogelijk is/zal zijn om een priority reservation voor een Model 3 over te dragen aan iemand anders? Wil iemand plezier doen die een Model 3 wil bestellen

2. ebullio

ebullio Active Member

Waarschijnlijk niet direct, maar dat zal wel kunnen door een verkoopcontract af te sluiten en de model 3 direct door te verkopen.

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

overdragen niet!
    maar je kan wel op een ander zijn naam reserveren en zelf betalen. max 2 per persoon.

4. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Heb je daar ervaring mee Frank? :)

5. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

ja :)

• Like x 1
    • Funny x 1
  6. billytcherno

billytcherno Member

Frank,
    dat is nadien vlot gelopen om dat over te zetten, of zijn er een paar mauwen aan te pas gekomen?

7. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

ik heb geen ervaring met over zetten van een reservatie.
    wel ervaring met iemand anders te laten reserveren en betalen en de reservatie op mijn naam te laten zetten.:)

• Like x 1
  8. Glitch

Glitch Member

2 per persoon? Volgens Tesla Rdam is er max 1 prio afleveringen en onbeperkt aantal preorders.

9. davandy

davandy Model S 85D Multicolor red

Dat is het toppunt van durf, een wagen bestellen die je nog niet gezien hebt zoals een blind date.
    Voor hetzelfde geld krijg je zo een model als een I3 o_O

10. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Wat is daar nu durven aan?
    je geld van een spaarrekening halen (waar je binnenkort misschien op moet gaan betalen) en dat even bij tesla parkeren.
    staat het u niet aan, dan haal je het terug.
    Ik meen de smaak van Elon ondertussen een beetje in te kunnen schatten en ben er vrij gerust in.:)

het toppunt van durf is om nu nog een dure ICE te bestellen;)

• Like x 5
    • Funny x 1
  11. schonelucht

schonelucht Active Member

Eerlijk gezegd denk ik niet dat het in Europa veel zin heeft om prioritair te bestellen. Tegen dat de Model 3 naar hier komt zijn ze in Amerika al zeker 6 tot 9 maanden aan het produceren en rollen er daar maandelijks zoveel van de band dat het hier je hooguit op een paar weken verschil zal komen te staan.

12. BobbyKings

BobbyKings Silver

Ik heb net via MrGreen ingeschreven/aanbetaald. De 1000 Model ≡ tjes komen vast via hen. Ze zijn zo aan het lobbyen in Fremont (ze zijn er ook op de 31e in LA) en in Amsterdam. En ik gun het ze wel. Heb maar meteen opgegeven dat ik een zilveren full option zou wensen. Wat dat ook mag inhouden o_O.

Voor degenen die de p.r. hieromtrent hebben gemist: TeslaModel3Lease | TeslaModel3Lease

13. BobbyKings

BobbyKings Silver

Ik bedoelde "De eerste 1000 Model ≡"

14. Unit106

Unit106 Member

Zou je misschien wat meer over jouw ervaring willen delen? Betaald de ander alleen de reservering of de gehele auto? En op welk moment kan de reservering van naam veranderd worden?

15. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Je koopt en betaald de auto en bepaald op welke B.V. / persoon de tenaamstelling plaatsvindt.... en als dat iemand is die jou moet betalen, moet je dat natuurlijk ook regelen. Zo heb ik dit ook gedaan met toen ik "uitdagingen" ondervond met het inzetten van credits, en vervolgens Hans de auto die ik daarvoor besteld had graag wilde hebben.... Daarvoor moet Tesla natuurlijk wel mee willen werken, maar mijn indruk is dat ze dat doen zo lang het commerciële van de actie er maar niet afdruipt (in 2013 zijn acties geweest van mensen die tientallen reserveringen voor Model S hadden, en die met winst doorverkochten....). En anders kun je natuurlijk als backup altijd nog op dag van aflevering samen naar "het postkantoor"....

• Love x 1

Share This Page