Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 reserveringen versus bestellingen

Ik had een reservering en heb mijn bestelling:

  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor version

    Votes: 60 37.3%
  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor Performance version

    Votes: 16 9.9%
  • met 19" sportvelgen

    Votes: 27 16.8%
  • met autopilot

    Votes: 35 21.7%
  • solid black exterieur

    Votes: 28 17.4%
  • midnight silver exterieur

    Votes: 8 5.0%
  • deep blue exterieur

    Votes: 11 6.8%
  • pearl white exterieur

    Votes: 10 6.2%
  • multi coat red exterieur

    Votes: 16 9.9%
  • ik wacht op goedkopere modellen, dus laat mijn reservering staan

    Votes: 68 42.2%
  • ik bestel helemaal niet meer en vraag mijn €1000 terug

    Votes: 22 13.7%

  • Total voters
    161
This site may earn commission on affiliate links.
cadeauke voor het nieuwe jaar : een Model-3 , rood, LR, AP, 19"

én -omdat ik de referral van ene @Xfrank gebruik heb- gratis een mooie wanddecoratie voor in mijn bureau er bovenop.

Dirk (1).jpg


Past mooi in de verzameling.

Dirk 19910 72.jpg
160114 Dirk 72.jpg
 
Last edited:
Denk dat glaszetters het niet met je eens zijn. Die tillen driedubbel glas van 3x3 meter ook aan aan zuignappen omhoog. Blijft ook gewoon zitten :)

Daar heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in. Ben alleen zo’n type dat het eerste uur in winkelruiten gluurt, om te kijken of de fiets er nog op staat. Voordeel van de Model 3: ik hoef niet meer in ruiten te gluren om te zien of er nog wat op het dak staat
 
  • Like
Reactions: Xfrank
wow Dirk, super !
Gaan we dan straks met de Model-3 op roadtrip ? Please...
Daarvoor mag je mij wekken uit mijn winterslaap !

Natuurlijk mag jij mee op roadtrip, EB !:)

Maar ik heb wel wat slecht nieuws:oops: : ik heb de Model-3 nu pas besteld, hij is nog niet geleverd.
Dus je kan nog wat slapen als je wil.;)

@Xfrank heeft trouwens ook een nieuwe besteld, en als de geruchten die ik gehoord heb kloppen, zal hij de zijne eerder hebben.
Heeft XFrank jou niets gezegd hierover ?:eek:
 
Een aardige Duitser (Oostenrijker?) heeft een mooi spreadsheet opgezet voor heel Europa. Hey blijkt dat de invoice nummers (dus niet je RN nummer) sequentieel zijn, per land! Hier is dan uit op te maken hoeveel bestellingen voor Model 3 er zijn geplaatst per land, minimaal. Voor heel Europa zitten we op ongeveer 12,5k bestellingen, weg te werken in 1 maand dus.

Tesla Model 3: EU Bestellungen/Orders
 
Een aardige Duitser (Oostenrijker?) heeft een mooi spreadsheet opgezet voor heel Europa. Hey blijkt dat de invoice nummers (dus niet je RN nummer) sequentieel zijn, per land!

Zojuist ingevuld, blijk bestelnr 12 te hebben. Toch vreemde volgorde, heb de 10e "pas" besteld. Misschien ook icm reserveermoment? Stond iig op dag 0 'sochtends hier in de rij in Eindhoven.