Bij deze een thread over service ervaringen (delen) met de model 3 in NL/BE.
Ik hoop dat deze thread de komende tijd alleen gevuld zal worden met mijn ervaringen en dat andere model 3 klanten wat meer geluk hebben met het nieuwe model.
Betreft Model 3 AWD non-p , geleverd 16 februari 2019.
Vandaag 28 februari heb ik via de app het klimaat van de auto naar 20 graden gezet. (interior stond op 5 graden via de app vanochtend, niets schokkends) Ik stap rond 09:00 in de auto en tref het scherm aan met een enorme barst erin.
Ik heb pin to drive aanstaan en kon dus helaas niet rijden. Tesla service gebeld, die gaven aan een sleepwagen te sturen.
Kwartier later nog eens geprobeerd, ik kon met enige finesse pin to drive invoeren. Vervolgens even gebeld met tesla service en afgesproken dat ik zelf de auto direct naar SEC Amsterdam zou brengen.
Tijdens de rit tript het scherm alle kanten op (door alle menu's) volume max, min, stoelverwaming bijrijder max.
Het scherm was onbedienbaar door de barst. (de barst is overigens maar deels oppervlakkig voelbaar)
Aangekomen bij SEC Amsterdam mocht ik meteen naar binnenrijden en was het al snel redelijk druk met mensen van Tesla rond de auto. Ondertussen een oude model S als leenauto meegekregen en een sms ontvangen met dat "de benodigde onderdelen voor mijn tesla zijn besteld maar niet op voorraad liggen" zodra ze meer weten geven ze mij een verwachtte levertijd.
Ik zal in dit topic vorderingen posten.
Ik hoop dat mijn geval een positieve service-ervaring mag worden qua oplossing en tijd, ik hoop ook dat een model 3 scherm gewoon met het vliegtuig wordt opgestuurd ipv een boot ;-)
PS: model 3 AWD t.o.v. deze specifieke model S P85 (2 ton gelopen overigens) , de model 3 rijdt veel strakker en stiller, beter geluidssysteem en beter afgewerkt (mijn perceptie). Model S ook een fijne auto natuurlijk, maar het verschil is erg merkbaar en niet in positieve zin.
Ik hoop dat deze thread de komende tijd alleen gevuld zal worden met mijn ervaringen en dat andere model 3 klanten wat meer geluk hebben met het nieuwe model.
Betreft Model 3 AWD non-p , geleverd 16 februari 2019.
Vandaag 28 februari heb ik via de app het klimaat van de auto naar 20 graden gezet. (interior stond op 5 graden via de app vanochtend, niets schokkends) Ik stap rond 09:00 in de auto en tref het scherm aan met een enorme barst erin.
Ik heb pin to drive aanstaan en kon dus helaas niet rijden. Tesla service gebeld, die gaven aan een sleepwagen te sturen.
Kwartier later nog eens geprobeerd, ik kon met enige finesse pin to drive invoeren. Vervolgens even gebeld met tesla service en afgesproken dat ik zelf de auto direct naar SEC Amsterdam zou brengen.
Tijdens de rit tript het scherm alle kanten op (door alle menu's) volume max, min, stoelverwaming bijrijder max.
Het scherm was onbedienbaar door de barst. (de barst is overigens maar deels oppervlakkig voelbaar)
Aangekomen bij SEC Amsterdam mocht ik meteen naar binnenrijden en was het al snel redelijk druk met mensen van Tesla rond de auto. Ondertussen een oude model S als leenauto meegekregen en een sms ontvangen met dat "de benodigde onderdelen voor mijn tesla zijn besteld maar niet op voorraad liggen" zodra ze meer weten geven ze mij een verwachtte levertijd.
Ik zal in dit topic vorderingen posten.
Ik hoop dat mijn geval een positieve service-ervaring mag worden qua oplossing en tijd, ik hoop ook dat een model 3 scherm gewoon met het vliegtuig wordt opgestuurd ipv een boot ;-)
PS: model 3 AWD t.o.v. deze specifieke model S P85 (2 ton gelopen overigens) , de model 3 rijdt veel strakker en stiller, beter geluidssysteem en beter afgewerkt (mijn perceptie). Model S ook een fijne auto natuurlijk, maar het verschil is erg merkbaar en niet in positieve zin.