You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook de SR+ rijdt heerlijk met autopilot op 150. Omdat de 170kW (ivm de lage temperatuur?) niet realistisch is zal abrp op pre-170 inderdaad een betere planning geven.
Off topic: Maar ook dan laat abrp zien dat je met Vmax op 150km/u eerder op de bestemming bent dan met 110km/u
met alle NLse teslas was het erg druk bij de SuCs. Daarom in abrp voorkeur voor Ionity
Die 98 heb ik niet gedaan hoor. Bij 90% SoC zijn we vertrokken en met een iets minder zware voet naar de volgende laadpaal gereden. Maar volgens abrp is wachten tot 98 en 150km/u rijden toch sneller
Ook de SR+ rijdt heerlijk met autopilot op 150. Omdat de 170kW (ivm de lage temperatuur?) niet realistisch is zal abrp op pre-170 inderdaad een betere planning geven.
Off topic: Maar ook dan laat abrp zien dat je met Vmax op 150km/u eerder op de bestemming bent dan met 110km/u
Mits je meteen kunt inpluggen en het niet koud is.....
Als je op zaterdag gaat rijden zou ik rekening houden dat je 20 minuten extra op een laadstop moet rekenen. Dit kun je in ABRP doen door "Time to open charge port" een hogere waarde te geven.
heeeel lang
Heenweg met overnachting, 8+11=19 uur totale reistijd
terugweg 18 uur, 5u vertrokken en om 23u thuis. Abr gaf voor heen en terug ca 15 uur inclusief laden