Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 te laag - Onderkant schraapt over het wegdek

This site may earn commission on affiliate links.
Dat gaat maar net goed in m'n eentje...Met meer personen erin schraapt ie over de vloer van m'n parkeergarage. Ervaringen mee?


upload_2019-12-18_18-45-53.png
 
Is de Tesla te laag of de drempel te hoog?

Misschien allebei?;) Heb er eigenlijk nergens anders last van behalve in m'n parkeergarage. Het heeft me helaas wel al een aantal flinke krassen aan de onderkant opgeleverd. Het enige wat tot nu toe heeft geholpen is de auto lichter maken door iedereen te laten uitstappen, zelfs extreem langzaam onder een hoek naar beneden rijden helpt niet helaas.
 
Ah i
Dit bedoel ik dus, en het is zeker niet "het wegdek"
Als "een helling van mijn parkeergarage" dit in de titel had gestaan, was het niet misleidend geweest en had ik waarschijnlijk niet eens gekeken.;)

Ah ik begrijp nu hoe de titel is geïnterpreteerd en dat je het daarom misleidend vind. Afgezien van je feedback op de naamgeving van het topic, heb je ook nog tips voor het scenario wat er wordt geschetst?
 
Toen ik de Model 3 kocht had ik ook wel verwacht dat ik wel wat drempels zou gaan raken omdat die zo laag is maar tot nu toe na 6 maanden tijd nog helemaal niks geraakt met de onderkant. Heb eerder een vrij lage auto gehad en daar raakte ik echt vanalles mee. Dus niet echt ervaring mee eigenlijk met de Model 3, vind het juist verrassend moeilijk om er iets mee te raken. ;)

Probleem ligt in jouw situatie dus echt aan de inrit van die parkeergarage welke duidelijk niet is gemaakt voor wat lagere auto's. Enige wat zou moeten helpen is schuin erin en eruit rijden. Als dat zelfs niet helpt kun je eigenlijk niet veel anders doen..