Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Telefoonsleutel

This site may earn commission on affiliate links.
Het is ook soms een kwestie van geduld; als je te snel de deur wil openen als je bij de auto aankomt dan werkt het niet altijd meteen. Even een paar seconden wachten en opnieuw proberen of even de smartphone (in mijn geval Samsung Galaxy S7 Edge) 'wakker maken' en opnieuw proberen de deur te openen.
 
Het is ook soms een kwestie van geduld; als je te snel de deur wil openen als je bij de auto aankomt dan werkt het niet altijd meteen. Even een paar seconden wachten en opnieuw proberen of even de smartphone (in mijn geval Samsung Galaxy S7 Edge) 'wakker maken' en opnieuw proberen de deur te openen.
Laat me gokken: je telefoon in de achterzak van je broek? Ik dacht ook steeds dat ik mijn telefoon wakker moest maken voordat mijn auto hem 'zag', en werd daar echt wel een beetje gek van. Daar sta je dan met je handen vol in de regen ....

Maar heb nu toch echt het idee dat verplaatsen van achterzak naar voorzak (of gewoon in de hand houden) ook genoeg was.
 
  • Like
Reactions: Marcelve
Het meest vervelende is dat ik telkens moet wisselen van auto in de app (ze staan er toch in denk ik dan), kaartje gaat dan sneller. Verder werkt het prima (99% van de tijd). Maar het is niet supersnel (zoals een remote, knopje is altijd open), soms is dat handig in de regen.