You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de WTLP zou de standaard enkele kilometers winnen t.o.v. de SR+.P.S. hoe verhoudt zich de SR+ qua rijbereik en batterijcapaciteit tot de standaard Model 3 die vandaag nieuw verkocht wordt?
Valt iets voor te zeggen, maar ik vind geen LR in deze prijsklasse …Persoonlijk zou ik toch de taxi modellen links laten liggen wegens het (waarschijnlijk) overdadig superchargen en potentiele degradatie van de batterij.
En staar je echt niet blind op FSD.
Ik heb hiervoor een LR gereden zonder FSD of EAP en nooit gemist. Op m’n nieuwe heb ik het wel genomen omdat mijn werkgever vrijgevig is maar prive zou ik sowieso FSD laten vallen en een LR nemen.
my 2 cents
Los van de standaard dingen (flink optrekken, hard remmen en een paar keer zigzaggen alsof je een eland test doet.)Valt iets voor te zeggen, maar ik vind geen LR in deze prijsklasse …
Ik ga deze week een testrit proberen te maken met de SR+; hebben jullie nog specifiek advies of dingen die ik zeker moet bekijken in de hoop geen miskoop te doen?
ik heb alleen autopilot en kan die verkeerslichten optie ook aan en uit zetten.
- Durf ik niet zeggen, misschien als je op "aanvullende voertuiginformatie" klikt in het tweede scherm. Hij doet wel de volle weergave maar als je in het "autopilot" scherm herkenning stop-borden en verkeerslichten kan aan en uit zetten hebben heb je de volledige FSD.
- 272km is de Guess-o-Meter. Zegt dus niet veel.
- SR+ heeft standaard hifi systeem. Ik weet niet hoe het verschil klinkt met het hifi systeem van een Long Range/Performance maar die klinken goed.
- Eens je de auto in je Tesla account hebt, kan je je telefoon toevoegen als virtuele "key". Vanaf dat moment kan je de auto openen en wegrijden met enkel je smartphone en is de keycard enkel een backup die je in je portefeuille (of thuis) kan laten.
Vraag of hij een foto wil maken van de optionele software upgrades in de app. Als je daar een aankoopoptie hebt is het geen fsd wagen en weet je meteen wat het kost om het alsnog aan te kopenTijdens de rit merkte ik wel dat er verkeersborden herkend en weergegeven werden op het scherm ... maar dit betekent misschien niet automatisch dat de wagen over FSD beschikt?
De verkoper wist er zelf ook niet veel over te zeggen ... (of hield zich bewust van den domme)
Verkeersborden worden ook zonder FSD weergegeven.Tijdens de rit merkte ik wel dat er verkeersborden herkend en weergegeven werden op het scherm ... maar dit betekent misschien niet automatisch dat de wagen over FSD beschikt?
De verkoper wist er zelf ook niet veel over te zeggen ... (of hield zich bewust van den domme)
Dat was ook al mijn vrees.Verkeersborden worden ook zonder FSD weergegeven.
Volgens de 2e foto heeft de auto geen FSD maar gewoon de standaard autopilot.
Bij onze M3 met standaard AP staat ook “autopilot”, net als op de foto die je laat zien, en op de M3 met Enhanced Autopilot staat op het scherm “Enhanced Autopilot”, vandaar mijn conclusie dat er geen FSD op zit.
De geluidskwaliteit van een SR+ is van iets mindere kwaliteit dan die van de LR of de P, maar zeker niet slecht. Met de premium audio optie klinkt het wat voller en is er wat meer bas.3. Het viel mij op dat de geluidskwaliteit vrij slecht was (bvb. via Spotify).
Kunnen jullie bevestigen dat dit inderdaad niet geweldig is in dit model?
Of zou er iets schelen aan het audiosysteem van deze specifieke wagen?
Als dit overigens de auto is die als “luchthaventaxi” heeft gereden zou ik nog maar eens 3 keer nadenken.
Bestuurder “weet niet” of er FSD op zit? Naar mijn idee weet je als berijder doorgans best wel of dit erop zit.
Daarbij komt dat de meeste taxichauffeurs niet altijd even betrouwbaar zijn (althans in nl)
Hij is in ieder geval niet van een oud vrouwtje geweestGaat inderdaad over de voormalige luchthaventaxi ...
Verkoop gebeurt via een dealer, dus niet via de taxichauffeur zelf
Maar tweedehands-autodealers bevinden zich doorgaans echter in dezelfde regio op de 'betrouwbaarheidsschaal' als taxichauffeurs
Bedankt !