Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb momenteel een Nissan Leaf verzekerd via de ANWB omdat deze goede tarieven hanteren voor elektrische auto's en heb voorafgaand aan de bestelling van de Model 3 dan ook op de ANWB site naar de prijzen gekeken om een totaalbeeld te krijgen van de totale kosten die ik zo direct ga hebben.

Nu de aflevering in zicht komt en ik een kenteken heb gekregen vertelt de dame aan de telefoon mij doodleuk dat ANWB Tesla's alleen WA verzekert, iets waar op de site met geen woord over gerept wordt als je de gegevens invoert.

Dit lijkt op deze manier een aanzienlijk grotere kostenpost te worden dan waar ik op gerekend had. Ik kon geen recente thread vinden over dit onderwerp, maar hoe hebben jullie de Model 3 verzekerd?
 
Ik wil mijn auto bij Carmeleon verzekeren. Goede prijs en voorwaarden. Vanaf 60 000 E is een Lo Jack verplicht. Nu blijkt de cataloguswaarde 60 080 E. Dus net 80 E boven de limiet. Iemand ervaring of je die Lo Jack er af kan praten bij de verzekeringsmaatschappij?
 
Ik wil mijn auto bij Carmeleon verzekeren. Goede prijs en voorwaarden. Vanaf 60 000 E is een Lo Jack verplicht. Nu blijkt de cataloguswaarde 60 080 E. Dus net 80 E boven de limiet. Iemand ervaring of je die Lo Jack er af kan praten bij de verzekeringsmaatschappij?
Als je ondernemer bent en exclusief btw verzekert dan ga je weer (dik) onder de 60k en heb je geen Lo Jack nodig. Ik heb geen Lo Jack op m’n car.waarde 63k m3.
 
  • Like
Reactions: Bas.