Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3SX Tour inschrijving geopend!

This site may earn commission on affiliate links.
niet helemaal 3SX gerelateerd of toch een beetje: ik ben met de M3 LR AWD op weg in het buitenland en heb nu bij 3 superchargers gezien dat hij niet sneller laadt dan 75kW. iemand een idee hoe dit komt ?

met welke SoC (state of charge) sloot je aan op de supercharger? als ie nog te 'vol' zit is het begrijpelijk dat ie trager laadt. Sluit je aan met zeg iets tussen de 10% en 60% dan zou je zeker veel sneller moeten kunnen laden.
 
geen onderwerp kapen want leek mij wel relevant als er tijdens de 3sx tour beduidend langzamer geladen kan worden..
Zullen we in dit onderwerp dan ook praten over "a better route planner", de tol badge van frankrijk, het mee nemen van een krik, de benodigde milieustickers, de meest ideale band en waar je het leukst kan pauzeren? En laten we dan ook het onderwerp "meest ideale rij snelheid" niet vergeten. Onderweg moet het ook gezellig zijn dus het is wel belangrijk dat er geen issues zijn met Spotify. Tenslotte allemaal relevant voor de 3sx tour.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: SMU
met welke SoC (state of charge) sloot je aan op de supercharger? als ie nog te 'vol' zit is het begrijpelijk dat ie trager laadt. Sluit je aan met zeg iets tussen de 10% en 60% dan zou je zeker veel sneller moeten kunnen laden.
Gisteren in Lille kwam hij niet hoger dan 100kW met een soc begin van 30% en liep daarna terug naar 60kW.
Ben benieuwd als we met de 3sx tour met 40 autos willen laden binnen een bepaalde tijd.
 
Nog updates over de route? Ik wil me snel aanmelden, maar ook ik heb een jaar geleden mijn Facebook account verwijderd en ga er geen meer aanmaken. Ik heb ook geen zin in een Facebook wel of niet discussie. Is het mogelijk dat iemand die wel in die Facebook groep zit hier af-en-toe een update plaatst?
 
Nog updates over de route? Ik wil me snel aanmelden, maar ook ik heb een jaar geleden mijn Facebook account verwijderd en ga er geen meer aanmaken. Ik heb ook geen zin in een Facebook wel of niet discussie. Is het mogelijk dat iemand die wel in die Facebook groep zit hier af-en-toe een update plaatst?

Jazeker! We zitten ondertussen op 34 deelnemende Tesla's! Buiten de Facebook groep is er ook een WhatsApp kanaal geopend om updates door te geven.

Verder gaan we wat aanpassingen maken aan de route en zal deze voornamelijk binnendoor zijn i.p.v. snelweg, minder plaatsen bezoeken, langere stops en spel elementen. De voorlopige route wordt binnenkort aangepast op de website!

Als je wilt deelnemen aan de tour kun je je aanmelden via Model 3SX Tour: 7 en 8 september 2019 - Teslarific.

Het zou leuk zijn als je erbij bent op 7 en 8 september!
 
A42.jpg
 
  • Love
Reactions: job-lek