Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S decoreren als ceremoniewagen

This site may earn commission on affiliate links.
Volgende week zaterdag ben ik gevraagd om de model S als limousine voor te rijden bij een huwelijk.
Ik heb van de bruidegom een hele berg witte lintjes en witte stof (naar het schijnt sluier maar had ook muskiettennet kunnen zijn...) gekregen en mag daar nu mee aan de slag. Knutselen!

Ik vermoed dat ik niet de eerste ben die deze "uitdaging" mag aangaan.

Zijn er op het forum mensen met tips / inspiratie hoe de auto kan versierd worden?
Is het verstandig om met een gedecoreerde wagen de snelweg op te gaan?
 
Volgende week zaterdag ben ik gevraagd om de model S als limousine voor te rijden bij een huwelijk.
Ik heb van de bruidegom een hele berg witte lintjes en witte stof (naar het schijnt sluier maar had ook muskiettennet kunnen zijn...) gekregen en mag daar nu mee aan de slag. Knutselen!

Ik vermoed dat ik niet de eerste ben die deze "uitdaging" mag aangaan.

Zijn er op het forum mensen met tips / inspiratie hoe de auto kan versierd worden?
Is het verstandig om met een gedecoreerde wagen de snelweg op te gaan?

Ik kan mij voorstellen dat oom agent (in een slechte bui) moeilijk gaat doen als de mogelijkheid bestaat dat iets loslaat terwijl je rijdt. Dus daar zou ik rekening mee houden met hoe het vastgezet is en hoe het beweegt in de wind.
 
Op de Audi heb ik een keer een bloemstuk gehad met zo'n zuignap op de motorkap. Werd duidelijk bij vermeld dat je niet harder dan 90 km/h moest rijden.

Echter, uit jouw omschrijving maak ik op dat het eerder om lintjes om de spiegel gaat. Heel veel meer kun je niet, want zelfs aan de deurhendel kun je niks vast knopen.
 
Ik zou thuis eerst even uitproberen wat het beste gaat. Zal wel met tape plakken worden. Dan eraf halen en onthouden wat je gedaan hebt en dan vlak voor je bij "het adres" bent ze weer terugplakken. Dan heb je het niet op de snelweg en ik neem aan dat de trouwstoet zelf niet Ludicrous zal gaan ;)
 
alles van linten en andere prullen aan de buitenkant begint vanaf een bepaalde snelheid te flapperen en kan zelfs de lak beschadigen. zelfs gewoon lintjes aan de spiegels, slaan tegen de carrosserie.
laatste keer heb ik de "muskietennet" op de hoedenplank gelegd met enkele bloemen er op.;)
 
mijn laatste rit als huwelijks-chauffeur met bloemstukken en linten dateert uit de jaren 90. alles bleef zitten, tot het kleine stukje snelweg wat nog gereden moest worden. en het heeft ook nog een beetje geregend toen.. tot 80km blijft alles wel zitten, zeker sierlintjes.
 
Wij hebben het eenvoudig gehouden. Met dank aan LS Car Cleaning voor de modesta coating en de service aan huis (dag voor de trouw)!

seppe en eline-339.jpg

seppe en eline-340.jpg
 
  • Like
Reactions: HWS and Tazmanian