TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model S extra geld waard?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by docd78, Sep 11, 2019.

1. docd78

docd78 Member

Model S is besteld! Nu hopen dat ik er geen spijt van krijg.......

Mocht ik dat wel krijgen en besluiten de wagen over een jaartje of 2 weg te doen, zou die dan nog voor een fatsoenlijke prijs te verkopen/ in te ruilen zijn? Dit gezien veranderde fiscale regels. Wat denken jullie?

• Like x 4
    • Love x 1
  2. Drikus

Drikus Member

Proficiat! Daar ga je geen spijt van krijgen.

3. Carl

Carl Supporting Member

Euh, de S ziet er verouderd uit? Is dat niet godslastering :)? Mooiste tekentrek sedert Kever, MD 190SL, AM DB5, Jaguar E, zeg ik!
    Serieuzer: ik ben eigenlijk echt wel benieuwd hoe Tesla dat uiterlijk zal willen verbeteren, want het lijkt me (sedert facelift) bijna perfect.

• Like x 2
  4. Pascal-R

Pascal-R Active Member

Dat ga je niet. Ik heb een model s uit 2015 en had dezelfde gedachte. Ik denk nu dat ik de auto gewoon nog wel een paar jaar door rijdt. Leuke alternatieven zie ik nog altijd niet. En een auto met conventionele motor gaat t echt niet meer worden.

• Like x 1
  5. Onno

Onno Member

Mijn eerste kocht ik vanwege de bijtelling. Mijn tweede (en derde) vol overtuiging omdat ik niets anders meer wilde. En dankzij 21 zonnepanelen rijden we grotendeels op de zon. Aangeschaft voor/door de EV.

Nb, ik heb nog wel een paar benzinestokers. Maar die gebruik ik voor de hobby, zondags rondje rond de kerk en/of een klassieke rally. Het aanstaande lot van de fossiele auto...

6. Nexus

Nexus Active Member

Proficiat!

Ik noemde mezelf ook petrolhead.

Tot ik een Model S reed.

7. michelh

michelh Member

Tja, wat is een fatsoenlijke prijs?

Fiscale veranderingen in NL zijn maar gedeeltelijk van invloed: de markt voor tweedehands Tesla’s is een Europese markt.

Minstens zo veel invloed op de tweedehands prijzen hadden de recente nieuwprijsdalingen die Tesla doorvoerde. En het is ook niet te voorspellen wat de invloed zal zijn van technologische vernieuwingen.

Dus, gewoon beginnen met genieten en nog even googlen op het principe van de ‘sunk cost’.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC