Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S Integrated Center Console (de nieuwe) zit erin.

This site may earn commission on affiliate links.
Veel geld voor iets dat er standaard zou moeten inzitten.
Ik heb de vorige ook besteld anders was de wagen niet volledig naar mijn smaak, en dat was idd 600 euro.
Klopt helemaal.

Ze hebben dit nu ook standaard inzitten in de S.
Echter is het prijsverschil tussen mijn classic S en de huidige S ruim €6500,- met dezelfde opties...
Het is maar net hoe ze het verrekenen ;-)
 
Ik heb wel iets gevonden:

Proclip Tesla Model S 13- Angled mount
Met de Brodit ProClip creëert u een stevig montage platform op het dashboard van uw auto. Snel, zonder gereedschap en zonder uw dashboard te beschadigen.
De ProClip is de ideale basis voor de bevestiging van een houder voor uw Smartphone, navigatieapparatuur, scherm, etc.
€ 28,75
854922-635076703960980932-4.jpg
854922-635076703958280932-1.jpg
854922-635076703959340932-2.jpg
854922-635076703960080932-3.jpg
 
  • Informative
Reactions: PascalH
Met de Brodit ProClip creëert u een stevig montage platform op het dashboard van uw auto. Snel, zonder gereedschap en zonder uw dashboard te beschadigen.

De ProClip is de ideale basis voor de bevestiging van een houder voor uw:

• PDA
• Smartphone / GSM
• Navigatie systeem
• Carkit
• Scherm van uw multimedia systeem
• MP3 / iPod / iPhone
• Portofoon
• Taxi-apparatuur

De ProClip is een autospecifiek deel. Daarnaast heeft u nog een toestelspecifiek deel nodig. Bijvoorbeeld een houder of een houder-lader. Deze houder kan op de ProClip worden geschroefd of geplakt.

Voor ieder automerk, model en bouwjaar zijn meestal meerdere specifieke ProClips beschikbaar. Bijvoorbeeld op de middenconsole, links of rechts naast het stuur of naast de versnellingspook.

Twijfelt u of deze ProClip geschikt is voor uw auto neem dan contact met ons op!

De installatie is zeer eenvoudig. In een handomdraai plaatst u de ProClip zonder gereedschap te gebruiken en zonder het dashboard te beschadigen.
Bij verkoop van uw auto is de ProClip te verwijderen, mocht dat nodig zijn.
De ProClip wordt geleverd met een uitgebreide installatiehandleiding.
 
Is het scherm van je smartphone als die staat op te laden nog redelijk zichtbaar ?
Ik vind TomTom op smartphone op dit moment beter/uitgebreider dan de Tesla navigatie.

Slecht zichtbaar!
leuk om op te laden maar totdat er apple Carplay beschikbaar komt heb je niets aan je iPhone scherm

En ja duur maar zonder deze heb je niets,.. of de versie van 600,- welke niet meer leverbaar is. Dan maar wat extra voor heel veel opbergruimte.
Inruilen op een nieuwe S is nog veeeel duurder ;-)
 
  • Funny
Reactions: Refie
@PascalH Dan hebben ze 'm nog weer duurder gemaakt. Ik heb overigens gewoon weer een dashboard houder voor de telefoon, onhandig in het dock zetten etc. - het is geen brodit zullen we maar zeggen.

Daarbij vond ik, drie weken in een Superb rijdende, carplay een enorme tegenvaller. Ik overweeg dan wel gewoon een +s te nemen en plak die wel ergens op!
 
  • Informative
Reactions: PascalH
@nico180 een iPhone met s-je erachter zodat hij wat groter is :)

Maar heren, met enig schaamrood op de kaken, ik heb gewoon een zuignap en het toestel bij versnellingshandle zitten. Hoe goed bedoelt ook maar twee stukjes plastic die een toestel niet vastklemmen met een bewegende connector is als je van een brodit komt wel heel erg minnetjes. Dat, in combinatie met de onhandige plek, deed me na 3 weken toch verlangen naar weer iets in het zicht en bij het stuur.
 
Ik heb wel iets gevonden:

Proclip Tesla Model S 13- Angled mount
Met de Brodit ProClip creëert u een stevig montage platform op het dashboard van uw auto. Snel, zonder gereedschap en zonder uw dashboard te beschadigen.
De ProClip is de ideale basis voor de bevestiging van een houder voor uw Smartphone, navigatieapparatuur, scherm, etc.
€ 28,75
854922-635076703960980932-4.jpg

Koop daar deze bij, samen met een passende houder en je kunt je phone positioneren zoals jij dat wenst!

image.jpeg
 
Die heeft evannex ook en kon je destijds ook bij Tesla bestellen. Meen dat ik in een Amerikaans draadje las dat je net zo goed de evannex kon nemen aangezien die makkelijker wegneembaar was en steviger zat?

Khad hem binnen een weekje al binnen:

2016_08_21_13_00_15.jpg


Ziet er oke uit, niet bijzonder. Leer is ook wat anders, maar goed praktisch is het zeker. Zit denk ik stevig genoeg aan de haak achter en voor, maar links en rechts kan je het natuurlijk wel makkelijk verschuiven. Ook niet goedkoop zo'n $400. Gelukkig betaalt de belastingdienst mee :rolleyes: