Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S is er bijna, oude auto verkopen!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk niet dat je hem hier kwijt raakt... :wink:

Ik heb mijn Tesla al sinds half december, maar ik heb mijn full-option Renault Laguna Initiale ook nog niet verkocht. Ook nog niet te koop gezet, overigens. Het is een beetje zonde van die maandelijkse €120 aan (door de overheid verjubeld) belastinggeld, maar ik vind het wel een prettig idee om deze auto nog beschikbaar te hebben. We hebben er het afgelopen weekend prima mee naar Luxemburg en terug gereden. Met de Tesla was die rit een stuk omslachtiger geweest.
 
@MindBender; was ook niet de insteek, maar wie weet kent iemand wel iemand die naar dit type auto op zoek is. Daarnaast hebben we naast de S nog een 14% dieseltje, ook zonder MRB staan (bedankt overheid!), dus voor lange, superchargeloze afstanden hebben we die.

AutoScout staat ie ook op, maar geen reacties... denk dat de interesse voor een Audi A4 wat groter is dan een MPV:frown:
 
Ik heb uiteindelijk mijn auto via de marktplaats verkoop service verkocht voor een hoger bedrag dan ik qua bod kreeg bij dealer of marktplaats biedingen... via de ANWB verkoopservice kreeg ik errug weinig...
via de marktplaats verkoop service kreeg ik juist een belachelijk laag bod. Ze boden 4200 euro en ik heb de auto (BMW E91 320d) uiteindelijk voor 6500 euro verkocht.
 
Sites zoals hierboven genoemd en ikwilvanmijnautoaf.nl bieden je auto aan hun bestand van autohandelaren/dealers aan en komen dan met een bod dat ligt tussen wat je zelf bij de gemiddelde handelaar/dealer zou krijgen en wat je bij particuliere verkoop zelf kan krijgen.
Dus vaak niet eens zo slecht en met het voordeel dat je er binnen een week van af kan zijn.
Let wel op dat je alle gebreken noemt, want anders kan er later nog een groot bedrag van het bod af gaan.
In de voorwaarden staat namelijk vaak dat als de deal na acceptatie niet doorgaat er een afkoopsom betaald moet worden van zo'n 15% van het bod. Oppassen dus...
 
Ik verkocht de mijne destijds aan een particulier via Marktplaats. Ik vroeg een schappelijke prijs, en in ruil daarvoor heeft hij twee weken gewacht met in ontvangst nemen van de auto (zodat de overdracht netjes aansloot op levering van mijn MS). Allebei blij.