Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S keyfob sleutelhanger

This site may earn commission on affiliate links.
ik kreeg begin 2018 bij de levering van mijn Model S een handige keychain van Tesla voor over/om de keyfob....
maar hij begint een beetje uit te lubberen...

Weet iemand of Tesla deze verkoopt of misschien ergens een link naar een fatsoenlijke nieuwe? Ik had er wel 1 op Aliexpress gezien maar ben huiverig voor de kwaliteit...

51SAivBWC2L._AC_SL1200_.jpg
 
ik kreeg begin 2018 bij de levering van mijn Model S een handige keychain van Tesla voor over/om de keyfob....
maar hij begint een beetje uit te lubberen...

Weet iemand of Tesla deze verkoopt of misschien ergens een link naar een fatsoenlijke nieuwe? Ik had er wel 1 op Aliexpress gezien maar ben huiverig voor de kwaliteit...

View attachment 484693
Ik heb een rode bij Aliexpress gekocht. Is niet slechter dan het origineel!
 
  • Like
Reactions: Geendiesel
ik kreeg begin 2018 bij de levering van mijn Model S een handige keychain van Tesla voor over/om de keyfob....
maar hij begint een beetje uit te lubberen...

Weet iemand of Tesla deze verkoopt of misschien ergens een link naar een fatsoenlijke nieuwe? Ik had er wel 1 op Aliexpress gezien maar ben huiverig voor de kwaliteit...

Heb deze gekocht, bevalt prima
US $4.15 23% OFF|Siliconen Rubber Bescherming Autosleutel Sleutelhanger Protector Cover Case Voor Tesla Model 3 S X Remote Keyless-in Sleutelhoes voor auto van Auto´s & Motoren op AliExpress
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Die moet je inderdaad zelf kopen als je dat zou willen. Ik gebruik mijn telefoon voor dezelfde functionaliteit. Het enige waar ik hem voor zou kopen is het makkelijker kunnen openen van de frunk. Maar dat vind ik geen €160,- waard.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Beetje oud draadje, maar wel gelijk een mooi bruggetje naar wat ik nodig heb, want dat is een.....nieuw draadje ;-)

Had nog een oude sleutelhanger voor de Model X en daarvan is het draadje kapot gegaan, nu probeer ik deze online te vinden. Maar niks wat op redelijk korte termijn kan leveren . Vooral veel aliexpress links of andere vage sites met een aantal weken levertijd.

Iemand die weet waar ik dit kan vinden die wel op relatief korte termijn kan leveren?

Alvast dank!

( deze gevonden die kan met kerst leveren Tesla Model S string keychain key chain/rope lanyard (key fob not included) | eBay )
1638775499836.png
 
Beetje oud draadje, maar wel gelijk een mooi bruggetje naar wat ik nodig heb, want dat is een.....nieuw draadje ;-)

Had nog een oude sleutelhanger voor de Model X en daarvan is het draadje kapot gegaan, nu probeer ik deze online te vinden. Maar niks wat op redelijk korte termijn kan leveren . Vooral veel aliexpress links of andere vage sites met een aantal weken levertijd.

Iemand die weet waar ik dit kan vinden die wel op relatief korte termijn kan leveren?

Alvast dank!

( deze gevonden die kan met kerst leveren Tesla Model S string keychain key chain/rope lanyard (key fob not included) | eBay )
View attachment 741106
Ik kreeg dat gratis mee met mijn Model 3 keyfob. Ze namen dat aan de receptie uit een doosje met een honderdtal draadjes. Ik ben er vrij zeker van dat je gratis een nieuw krijgt als je naar een SeC gaat.
 

Dat is de variant die ik juist niet wil ;)
Ik kreeg dat gratis mee met mijn Model 3 keyfob. Ze namen dat aan de receptie uit een doosje met een honderdtal draadjes. Ik ben er vrij zeker van dat je gratis een nieuw krijgt als je naar een SeC gaat.
Den Haag en Rotterdam gevraagd, maar die hebben ze niet aangezien het tegenwoordig allemaal die rubberen variant is. Ze zouden navragen bij andere SeC's maar of daar nog antwoord op komt weet ik niet...