TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Model S met autopilot huren of lenen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by bennyvw, Nov 4, 2015.

1. bennyvw

bennyvw *****huren.eu

Is er iemand die zijn of haar Model S met autopilot zou willen verhuren of uitlenen?
    Zelf heb ik een classic versie, dus ik mis de hardware hiervoor (en ja, die mis ik ook echt :crying:). Ik verhuur mijn Tesla namelijk regelmatig en ik kreeg vandaag het verzoek van de NTR of ik mijn Tesla voor een paar uur zou willen verhuren voor het TV programma De kennis van nu, in verband met een interview met Maarten Steinbuch. Mits hij is voorzien van autopilot, want daar draait het in dat interview om. Helaas kan ik ze dus niet helpen, maar wellicht is hier een gegadigde.

Als je interesse hebt, laat het me weten en ik breng je in contact met degene die mij het verzoek deed.

2. MaH

MaH Member

Heb je ook een datum, tijd en plek?

3. Erik-S85

Erik-S85 Member

Ik heb wel interesse. PM maar de gegevens

4. MJKA

MJKA Member

Hoi Erik, heb jij al auto-steer? Hoe ervaar jij het en gebruik je het dagelijks? Misschien kan ik een keertje meerijden. Ik woon in Vleuten.

5. tonvanboven

tonvanboven Member

Erik heeft al heel wat kilometertjes zonder handen gereden. Er gaan geruchten dat ie aan het zwaaien was in Noorwegen ;-)

6. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Onze auto's hebben Autopilot, dus PM me maar. Morgen of begin volgende week krijgen we een gloednieuwe vrij fotogenieke Model S, misschien is dat wel iets voor een TV programma.

7. e-Rik

e-Rik Member

vrij fotogeniek...vertel!

8. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Ik bedoel gewoon dat het een goed uitziende auto is :wink: Titanium lak, donkergrijze 21" velgen, beige next gen interieur, zwarte alcantara hemel. Gewoon een fijne auto voor het oog :tongue:

9. bennyvw

bennyvw *****huren.eu

Ik heb de vraag over tijd en plaats doorgezet naar de persoon van de NTR die mij het verzoek deed en vervolgens krijg ik geen antwoord
    Dus dank voor jullie medewerking en mijn plaatsvervangende excusus voor de slechte communicatie.

Share This Page