Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S onderhandelbaar?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik overweeg een Model S te halen, vanwege het hoge tech gehalte en de speed :smile:

Nu ben ik bij Tesla op bezoek geweest en zij gaven aan dat ze niet over de prijs willen onderhandelen. Ik ben benieuwd of dit jullie wel gelukt is, en zo ja, wat precies.
 
Nog erger, geeneens een type2 kabel!

Nog erger: zelfs Maarten Steinbuch heeft geen korting of gratis accessoires ontvangen (meen ik hier ergens gelezen te hebben), terwijl hij er tientallen zo niet honderden heeft verkocht. ;-)
Zolang er meer vraag is dan productie denk ik dat er eerder meer prijsverhogingen komen dan dat er kortingen of andere incentives gegeven worden.
 
Geen cent. Ik heb in 3.5 jaar al een paar Model S'en verkocht, maar korting zit er niet in.

Probeer het dus ook maar niet, de prijs is zoals hij op de website staat.

Ik heb zelf ook een hekel aan onderhandelen over prijzen, een leverancier moet gewoon in 1x met een goede prijs komen, dat hele dansje heb ik altijd een hekel aan.
 
Ik heb wel een flinke korting gekregen, en wel in de vorm van rente! Oorspronkelijk zou ik de auto geleverd krijgen in augustus, dat wordt nu eind deze maand. Ik kan dus mooi ruim drie maanden rente trekken over ruim een ton! Dat komt neer op een gratis hoedenplank!!!

;-)