LastNLSig
Active Member
Betalen wat er op het prijskaartje staat vind ik ook heel prettig (geen afdingen, geen fooien). Maar dit is alleen prettig en mogelijk als het prijskaartje een prijs aangeeft die in je perceptie 'goed', 'te rechtvaardigen', 'betaalbaar', etc is.
Het niet onderhandelen model fit natuurlijk niet met de gebruikelijke 'inruil' praktijk voor auto's.
Geen idee hoe Tesla dit insteekt maar het lijkt erop dat ze met een soort van vaste waardering/prijslijsten werken (die standaard te laag zijn?). Maar potentieel creert de inruil natuurlijk toch onderhandel mogelijkheden.
Een andere factor die de lamme houding wellicht beinvloed is dat er geen directe 'score'/performance per verkoper is
@ectron: waarom niet gewoon in de Signature blijven rijden?
Ook vergeleken met een 'oude' classic Model S lijkt alles wat niet EV is een stap terug.
Het niet onderhandelen model fit natuurlijk niet met de gebruikelijke 'inruil' praktijk voor auto's.
Geen idee hoe Tesla dit insteekt maar het lijkt erop dat ze met een soort van vaste waardering/prijslijsten werken (die standaard te laag zijn?). Maar potentieel creert de inruil natuurlijk toch onderhandel mogelijkheden.
Een andere factor die de lamme houding wellicht beinvloed is dat er geen directe 'score'/performance per verkoper is
@ectron: waarom niet gewoon in de Signature blijven rijden?
Ook vergeleken met een 'oude' classic Model S lijkt alles wat niet EV is een stap terug.