Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S op Stock

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas is dat wijsheid. Nog 2 maand zucht. ..

Aanbod: als het te zwaar wordt pm me dan maar een keertje voor een blokje om. Heb alleen geen +, dus het rijden is waarschijnlijk wat "zachter" dan het door jou bestelde exemplaar.
Maar de accelleratie is even fenomenaal... Ik ga er dan wel van uit dat je niet in de kinderstoeltjes wilt zitten want die heb ik niet... :wink:
 
Helaas is dat wijsheid. Nog 2 maand zucht. ..

Nuke, ik ben bevooroordeeld, maar de bruine is echt het mooist. Lees ook mijn post in "Tesla gebeurtenissen" waarin medewerkers van Tesla Tilburg uitlopen om mijn auto te zien.

Mocht dat niet overtuigen, ik kan jouw vrouw aan mijn vrouw koppelen (nee, niet voor het gelijknamige tv programma ;) . Ik moest bruin nemen van haar.
 
Nuke, ik ben bevooroordeeld, maar de bruine is echt het mooist. Lees ook mijn post in "Tesla gebeurtenissen" waarin medewerkers van Tesla Tilburg uitlopen om mijn auto te zien.

Mocht dat niet overtuigen, ik kan jouw vrouw aan mijn vrouw koppelen (nee, niet voor het gelijknamige tv programma ;) . Ik moest bruin nemen van haar.
+1!! Ik heb brown met tan en woon vlakbij Den Haag. PM me als ik iets kan betekenen :wink:
 
Rood is zeker mooist en tot ik mijn Tesla heb rij ik een donkerbruine auto.
Ons ben zunig gebleven, maar wel met stijl: wit met zwart dak. Leuke kleurkeuze om je collega's mee uit te dagen. Rood of veilig op zwart blijven is meest gehoord. Gezien de evele zwarte auto's in de straat wil ik toch eens afwisselen.

On topic:
Er waren meerdere Model S op stock in Nederland. Wel verleidelijk om daaruit te kiezen en 4 maanden smachten en wachten te voorkomen. Helaas waren uitvoeringen of kleur niet naar mijn smaak. Dus nog 4 maanden verlangen
 
Doen ze nog iets aan de prijs of wordt gewoon de huidige prijs aangehouden zonder korting te geven?

Geen idee hoe het particulier zit, maar in de lease houden ze gewoon de normale prijs aan. Ik ben bezig de bestelling van mijn S85 om te zetten in een voorraadauto. Het wordt dan een zwarte met tan interieur in plaats van donkerblauw/tan, en een iets andere uitrusting. Als alles goed komt kan ik dan binnen 2-3 weken rijden, in plaats van de eerder aangegeven leverdatum van week 31 (laatste week juli)
 
zijn die gegevens geheim, dan?

Ik vind het niet zo netjes om mailadressen van mensen publiek neer te zetten, ook al zijn ze zakelijk. Bel Tesla en vraag naar Stefan Dekker of Alfred Kuijer, die hebben mij in dit geval geholpen.

Voor zover ik het heb begrepen was er aardig wat keus, zowel de normale 85 als ook P85. Behoorlijk volle auto's ook, sowieso allemaal met tech pakket maar ook met 21" wielen, zonnedak, luchtvering etc. Ik heb vijf auto's doorgestuurd gekregen die enkel verschilden qua kleur (interieur/exterieur) en die qua prijs in aanmerking kwamen (mijn oorspronkelijk bestelde auto was iets onder de 86k, daar wilde ik bij in de buurt blijven). De andere beschikbare auto's waren boven mijn budget (92k+)

Uitrusting:
19" Cyclone wielen

Leer
Piano zwart decor + bijpassende jachtvloer
Duolader
Tech Pakket
Parkeersensoren
Mistlampen
Beveiligingspakket
Uitmuntende binnenverlichting
Hoedenplank

Ik heb de versie in effen zwart + tan leer besteld, de andere kleuren waren effen wit, zilvergrijs metallic en donkergrijs metallic (elk met zwart leer) en een donkerblauw metallic met grijs leer.