Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S - op zoek naar hoedenplank

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemorgen,

Gisteren heb ik een tweedehands Tesla Model S 75D uit 2018 gekocht; echter ontbrak de hoedenplank in deze wagen.
Kan ik bij Tesla zelf terecht voor een nieuw exemplaar? Zo ja, iemand een idee van de kostprijs?

+ Zijn er eventueel ook aftermarket alternatieven die interessanter/kwalitatiever zijn?

Ik hoor het graag.
 
Goedemorgen,

Gisteren heb ik een tweedehands Tesla Model S 75D uit 2018 gekocht; echter ontbrak de hoedenplank in deze wagen.
Kan ik bij Tesla zelf terecht voor een nieuw exemplaar? Zo ja, iemand een idee van de kostprijs?

+ Zijn er eventueel ook aftermarket alternatieven die interessanter/kwalitatiever zijn?

Ik hoor het graag.

 
  • Like
Reactions: job-lek
Gefeliciteerd met je aanwinst; veel veilige en plezierige kilometers gewenst!

Misschien een idee om je vraag te plaatsen in dit draadje:

Dat is daar speciaal voor bedoeld en functioneert beter in meerdere opzichten.

Fijne dagen!
 
  • Like
Reactions: job-lek and Pebe
Als je iets zoekt kun je dit het beste in het draadje vraag en aanvod vragen. Als iedereen hier een appart draadje voor aanmaakt , krijgen we wat veel nieuwe draadjes.
 
Grappig ... deze zoekresultaten bevatten geen antwoord op mijn vragen.

Laat ik het dan voor jou aanklikken:

Hier kan je een gratis aanvraag doen bij handelaars die ze misschien wel hebben:
 
  • Helpful
Reactions: ramonneke
Goedemorgen,

Gisteren heb ik een tweedehands Tesla Model S 75D uit 2018 gekocht; echter ontbrak de hoedenplank in deze wagen.
Kan ik bij Tesla zelf terecht voor een nieuw exemplaar? Zo ja, iemand een idee van de kostprijs?

+ Zijn er eventueel ook aftermarket alternatieven die interessanter/kwalitatiever zijn?

Ik hoor het graag.
Je zou ook even kunnen bellen/mailen met een Tesla vestiging, dan weet je gelijk of ze die kunnen leveren en wat dat kost.
 
  • Funny
Reactions: Krisja and job-lek