TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Model S starten met Iphone?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by RvdVen, Aug 21, 2014.

1. RvdVen

RvdVen Member

#1 RvdVen, Aug 21, 2014
    Last edited: Aug 21, 2014
  2. PaulW5

PaulW5 *****Driver

Je kan ook je agenda laten inlezen via de app. Dan weet de Model S al waar je heen gaat en kan dus al de route berekenen...wel handig, jammer dat er alleen geen App is voor de Windows Phone :mad:

3. kbekaert

kbekaert EU P360 vin 17969

Vind ik ook, maar er zijn nu reeds 2 apps voor onze tesla op WP door rev. engineering...

4. Geenbananen

Geenbananen Member

OT: Hebben ze je 12v accu al eens vervangen? Bij mij tot nu toe 2x en kon het elke keer merken dat er iets mee aan de hand was, doordat in de app aet 'waking up car' verscheen (maar de car deed daarna niets, sliep lekker door:wink:).

5. hansiehansie

hansiehansie Member

Je Iphone is dan te vergelijken met je autosleutels met een kaartje er aan waar die presies staat..
    Hopen dat er dan geen boefjes zijn die je iphone makkelijk kunnen ontgrendelen..

6. HWS

HWS Speedjunkie

Fantastisch dat je de auto via je telefoon kunt starten. Heb ik vanaf het begin af aan geroepen. Als de auto zo gemaakt is dat je m niet meer hoeft te starten waarom dan nog een sleutel als iedereen toch altijd al een telefoon bij zich heeft?

7. pwillemse78

pwillemse78 Member

Niette snel heren. Dit bericht is gebaseerd op een thread van het Amerikaanse forum waarin 15 pagina's speculaties te vinden zijn over 6.0 op basis van screenshots van een beta tester... Mooiste was dat men al begon te klagen over functionaliteit die niet eens is aangekondigd hahaha... Eerst maar eens afwachten hoe t werkt...

8. Paul Amstelveen

Wat als de auto wordt gestolen met een Iphone? Dan kan er nog steeds 2 autosleutels aan de verzekering worden overhandigd....
    Tesla kan ongetwijfeld zien of de auto is weggereden met een Iphone of niet. Zal en mag Tesla deze gegevens aan de verzekering doorgeven?

9. TisLams

TisLams Member

lijkt me leuk op het eerste zicht, maar security en internet connected devices samen in 1 zin past niet goed samen ... :(
    de beperkte functionaliteit van de huidige app zal wel goed overwogen geweest zijn, trouwens ook gelezen dat Elon op DefCon op zoek was naar een dozijn hackers om hun systeem te analyseren en met de output hiervan de zaken wat betrouwbaarder te maken

Share This Page