Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Iets beter zoeken ;) Heb je geen zoekfunctie links bovenin?

Klik op de auto icoon links onderin —> pedalen en stuur
20230523_210457.jpg
Deze setting is er wel nog bij de M3 en waarschijnlijk ook met de MY maar niet bij de refresh S ( dan ook niet bij de X denk ik)
Ik gebruik dit al lang niet meer.
Tip. Als je van de linkerzijkant van het scherm naar het midden swiped, komt het hoofdmenu tevoorschijn. Handiger dan naar het icoontje in de hoek zoeken tijdens het rijden.
 
  • Like
Reactions: DM231191
View attachment 940440Deze setting is er wel nog bij de M3 en waarschijnlijk ook met de MY maar niet bij de refresh S ( dan ook niet bij de X denk ik)
Ik gebruik dit al lang niet meer.
Tip. Als je van de linkerzijkant van het scherm naar het midden swiped, komt het hoofdmenu tevoorschijn. Handiger dan naar het icoontje in de hoek zoeken tijdens het rijden.
IMG_6942.JPG
 
  • Like
Reactions: Powergerry
Zijn er nog veel mensen aan het wachten op een leverdatum?
Ik heb reeds mijn VIN gehad en die was te traceren op de Kopenhagen boot.
Mijn factuur is ook reeds volledig betaald sinds meer dan een maand, maar van een auto of mogelijke leverdatum ontbreekt elk spoor…
De datum kan mij niet veel schelen, maar die factuur vind ik toch wat minder…
 
Zijn er nog veel mensen aan het wachten op een leverdatum?
Ik heb reeds mijn VIN gehad en die was te traceren op de Kopenhagen boot.
Mijn factuur is ook reeds volledig betaald sinds meer dan een maand, maar van een auto of mogelijke leverdatum ontbreekt elk spoor…
De datum kan mij niet veel schelen, maar die factuur vind ik toch wat minder…
Even bellen zou ik zeggen...
 
Allemaal blije verhalen hier over nieuwe Plaids, erg leuk! Beetje zoals vroegâh, back in the day, toen iedereen zijn eerste MS ging ophalen. Laat die verhalen en foto's maar komen, incl. ervaringen over rijden zonder stengels aan het stuur, zonder pano-schuifdak, met yoke-stuur... Met name het verdwijnen van het door mij zo geliefde pano-schuifdak betreur ik bijzonder.
 
  • Like
Reactions: sweep and nico180
Allemaal blije verhalen hier over nieuwe Plaids, erg leuk! Beetje zoals vroegâh, back in the day, toen iedereen zijn eerste MS ging ophalen. Laat die verhalen en foto's maar komen, incl. ervaringen over rijden zonder stengels aan het stuur, zonder pano-schuifdak, met yoke-stuur... Met name het verdwijnen van het door mij zo geliefde pano-schuifdak betreur ik bijzonder.
Schuifdak mis ik absoluut niet (Leven zou saai zijn moesten wel allemaal dezelfde voorkeuren hebben).