Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Wachten heb ik ondertussen al geleerd.:)

14 maand op de eerste model S
3 jaar en 2 weken op de model 3
1 jaar en 2 maand and counting voor de Cybertuck
4 maand and counting voor de Plaid model S
Deze middag het ontnuchterend telefoontje van Tesla dat ik zeker de levering niet voor september moet verwachten. Ik had tot dan de hoop dat er een vroegere levering was voor degene die voor januari reeds een bestelling hadden lopen. Niet dus :(.
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
De vraag is hoe bepaald AP dat deze in R of D moet in die situatie. Dat is gewoon onmogelijk te bepalen. Tenzij je dus trucjes uithaalt zoals enkel remmen met het gas en als je dan in R/D wilt trap je de rem in. Het rempedaal wordt dan de nieuwe gear selector. Leuk voor de mensen die nog nooit in een Tesla hebben gereden of überhaupt single pedal.

Ja, het is gissen maar ik kijk graag de kat uit de boom. Komende jaren heb ik ook nog geen nieuwe auto nodig gelukkig :)
De huidige autos zijn al in staat om feedback via het stuur te vragen om te controleren of je je handen aan het stuur hebt.
Wellicht dat je straks wat druk naar boven of benden moet uitoefenen om aan te geven of je voor- dan wel achteruit wilt.
 
De huidige autos zijn al in staat om feedback via het stuur te vragen om te controleren of je je handen aan het stuur hebt.
Wellicht dat je straks wat druk naar boven of benden moet uitoefenen om aan te geven of je voor- dan wel achteruit wilt.
Ik denk dat je aan het stuur moet trekken om te stijgen en van je af duwen om te dalen.
 
Deze middag het ontnuchterend telefoontje van Tesla dat ik zeker de levering niet voor september moet verwachten. Ik had tot dan de hoop dat er een vroegere levering was voor degene die voor januari reeds een bestelling hadden lopen. Niet dus :(.
De productie voor Europa start pas in juli volgens mij omdat ze waarschijnlijk nog bezig zijn met een oplossing voor de CCS stekker.
misschien nieuwe achterlichten en klep zoals de model 3. Levering is dan automatisch pas september.
Begin september is mijn verjaardag. ik kijk er al naar uit:)
 
  • Helpful
Reactions: SpeedyEddy
Iedereen heeft het over het stuur en de Plaid, maar ik vind vooral de LR een bijzonder goede zet van Tesla. Toen ik mijn M3P configureerde (eind 2019), keek ik toch ook eens wat Model S zou kosten. Ten opzichte van de M3P leverde het laagste model van de S redelijk wat snelheid in in de 0-100. Op die basis was de afweging snel gemaakt. Nu zit je met de Model S LR net wat sneller dan de M3P. Ik denk dat dit voor heel wat potentiële M3P-kopers zeer aanlokkelijk is en de verkoop van de Model S een stevige boost gaat geven.
 
  • Like
Reactions: nico180 and watt
Ik hoorde Elon in het gesprek met Sandy Munro zeggen dat er in de nieuwe S en X een Lithium 12V batterij komt om de levensduur van die 12V en 400V batterij beter in lijn met elkaar te brengen.
En hij zei ook dat je of 1 van de eerste auto's moet hebben of wachten tot de ramp-up van productie voltooid is.
Dan heb je de minste kan op panel gaps en andere vervelende dingen.
Ik kijk het nog even aan...
 
Vandaag kreeg ik deze email al.
Als de levering pas tegen september is, lijkt me het wel nog wat te vroeg om een financiering en een verzekering aan te gaano_O
update bestelling.jpg
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Dit is ook niet echt hetzelfde of zo. Levensgevaarlijk ding het die haken er aan. En spuuglelijk.
$_84.JPG



Haalt wel één van de meest irritante problemen weg namelijk de "witte balk" beter zie als AP vind dat ik weer aan m'n stuur moet draaien ondanks dat ik met m'n handen m'n stuur beet heb. Die witte balk valt bij mij weg doordat de bovenkant van het stuur dit blokkeert. Ik zou liever willen dat heel het console zou flitsen.

Trouwens, check die spuuglelijke (mijn mening dan) rode verlichting! Echt een hoerenbak! :)
 
  • Like
Reactions: Tampert
$_84.JPG



Haalt wel één van de meest irritante problemen weg namelijk de "witte balk" beter zie als AP vind dat ik weer aan m'n stuur moet draaien ondanks dat ik met m'n handen m'n stuur beet heb. Die witte balk valt bij mij weg doordat de bovenkant van het stuur dit blokkeert. Ik zou liever willen dat heel het console zou flitsen.

Trouwens, check die spuuglelijke (mijn mening dan) rode verlichting! Echt een hoerenbak! :)

Maar al wel vakjes in de deuren?
 
$_84.JPG



Haalt wel één van de meest irritante problemen weg namelijk de "witte balk" beter zie als AP vind dat ik weer aan m'n stuur moet draaien ondanks dat ik met m'n handen m'n stuur beet heb. Die witte balk valt bij mij weg doordat de bovenkant van het stuur dit blokkeert. Ik zou liever willen dat heel het console zou flitsen.

Trouwens, check die spuuglelijke (mijn mening dan) rode verlichting! Echt een hoerenbak! :)

Wie weet kun je zelf de kleur kiezen. De Mini van mijn vrouw had dat al 10 jaar geleden.