Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Aangemoedigd door het nieuws dat de model S plaid in de VS net $ 10.000 duurder is geworden en deze verhoging hier nog niet is doorgevoerd, heb ik zojuist een bestelling geplaatst voor een S plaid voor het “oude” bedrag.

Als leverdatum wordt aangegeven Q1 2022, dus ik heb nog even tijd om te bedenken of ik echt een nieuwe S wil.
Goede timing!
De prijsverhoging is er al.
Dit geeft me wel een positief gevoel voor het event straks.
Screenshot_20210610-233850_Samsung Internet.jpg
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ziet er binnenin heel knap uit en de prestaties zijn fenomenaal. Maar ik blijf het jammer vinden dat ze de buitenkant niet uitbundiger aangepakt hebben. De reacties overal zijn, waw maar hij blijft er van buitenaf gedateerd uitzien. Er zijn veel wijzigingen aangebracht maar je moet het model al goed kennen om ze te zien.
 
  • Like
Reactions: Arnout 2904
Ziet er binnenin heel knap uit en de prestaties zijn fenomenaal. Maar ik blijf het jammer vinden dat ze de buitenkant niet uitbundiger aangepakt hebben. De reacties overal zijn, waw maar hij blijft er van buitenaf gedateerd uitzien. Er zijn veel wijzigingen aangebracht maar je moet het model al goed kennen om ze te zien.
Totaal niet mee eens. Het is een tijdloos model. Toen ik vorig jaar diverse renders zag voorbij komen, kreeg ik echt schrik dat het zo iets zou worden.
Ik ben er blij mee, maar ieder zijn mening natuurlijk.
 
Totaal niet mee eens. Het is een tijdloos model. Toen ik vorig jaar diverse renders zag voorbij komen, kreeg ik echt schrik dat het zo iets zou worden.
Ik ben er blij mee, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Ik ben ook blij dat ze er juist geen fratsen mee hebben uitgehaald. Geen vouwen, gaten, nieren, nep grille of wat dan ook. Maar wel nog betere aërodynamica, prestaties, en techniek.

Overigens hier een kortere versie van de hele presentatie waarin alle inhoud bewaard is gebleven maar alle pauzes zijn verwijderd.
16 minuten:

 
  • Like
Reactions: Niek and Maurice1
Behalve dat het een tijdloos design is, is het ook een heel efficient model. Als je een compleet nieuwe look maakt, is het nog maar de vraag of dezelfde weerstand coëfficiënt behaald kan worden.
Eens, de auto is geperfectioneerd. Prestaties zijn geweldig.
Jammer dat er niet meer over de batterijen werd gezegd, maar dat zal zijn reden gehad hebben.
Maar iemand binnen Tesla moet toch eens een keer duidelijk tegen Elon zeggen dat hij de sheets moet bekijken vóór een presentatie en hij zich beter moet voorbereiden.
Dit kon veel beter. :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Maurice1