Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Power curve. Snapshot uit de video.
Miles/Hr op de X as.

Laat dit even inzinken (voor hen die dat kunnen):

View attachment 672124
Leuk, overweldigend eigenlijk, maar ben vooral benieuwd of het feit dat dergelijke enorme "power" welke het systeem kan genereren ook betekend dat superchargen uitzonderlijk snel kan gaan (langdurig op erg hoog vermogen).
 
  • Like
Reactions: Paco
Power curve. Snapshot uit de video.
Miles/Hr op de X as.

Laat dit even inzinken (voor hen die dat kunnen):

View attachment 672124
Voor een ieder, laat dit even op je inwerken, dit is sneller dan een formule 1 auto naar de 100. :eek:

En daar zijn maar een handje vol piloten van die dat kunnen beteugelen. Als Tesla dit zo toegankelijk weet te maken voor de gewone mens met bovengemiddelde portemonee dan kun je daar alleen maar respect voor hebben.
 
ik heb er ook geen verstand van maar waar zie jij de vergelijking met een formule 1 auto naar de 100 🤔?

1623417634730.png
 
Totaal niet mee eens. Het is een tijdloos model. Toen ik vorig jaar diverse renders zag voorbij komen, kreeg ik echt schrik dat het zo iets zou worden.
Ik ben er blij mee, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Volledig met je eens, ieder zijn eigen smaak. Misschien had ik er stiekem meer van verwacht omdat ik het "oude" model al niet geweldig vond en ik aan het overwegen was om over te stappen naar een model S als ze een meer ingrijpende refresh zouden brengen. Desalniettemin is het een mooie wagen.
 
  • Love
Reactions: Maurice1