Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn verwachte levertijd is veranderd naar "dec. 2022 - feb. 2023" (t.o.v. nov-dec voorheen) in m'n Tesla account. Dat terwijl ik op dag één een Plaid+ besteld heb zonder de configuratie tussentijds aan te passen. Sales advisor gebeld en die geeft aan dat 'er meer verschuivingen in de leverdata zijn geweest'.

Hoe is dat bij jullie?
bij stond een paar dagen ''nov dec'' dit werd snel veranderd naar ''dec febr''
 
  • Helpful
Reactions: Cheetah
Afgelopen vrijdag na veel wikken en wegen mijn MXP bestelling tenaamstellingen doorgegeven. Verwachte levering dec 22 /jan 23. Hoop dat het gewraakte shudder probleem van mijn huidige MX is opgelost bij de MXP Krijg hier helaas geen duidelijkheid over in het amerikaanse draadje, to be continued…
 
Ik heb zowel de X plaid als de S plaid besteld in het wit (keuzestress destijds).
Nu denk ik er over allebei te nemen, echter 2x plaid is een beetje to much.
Is er iemand die een long range X heeft besteld en nu toch graag een plaid wil ?
Dan zou een ruil misschien wat zijn
Wanneer hij de X voor 90.000 heeft besteld (ik heb de X plaid voor 120.000 in bestelling staan)
Is er nog iemand die liever de plaid X dit jaar heeft, maar een long range besteld heeft?
 
De eerste spulletjes voor de S plaid beginnen binnen te druppelen :p:cool:
Enorm verschil, de nieuwe voor schijven.
Achter blijven ze even groot.
1664459894367.png
 
Last edited: