Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag een mail van tesla om mijn verzekering gegevens verder in te vullen. Echter kan ik niet vinden wat ze nog missen.
In de mail was wel een verwachte leverdatum opgegeven van 9 december- 23 december. :p
Deze gegevens zijn nog niet te zien in de app of in" my tesla".
Geen mail ontvangen, maar omdat ik de gegevens van de verzekering al had doorgegeven heb ik snel even in de app gekeken. De verwachte leverdatum is nu aangepast naar “3 december - 17 december”.
(Model X Plaid)
 
Vandaag een mail van tesla om mijn verzekering gegevens verder in te vullen. Echter kan ik niet vinden wat ze nog missen.
In de mail was wel een verwachte leverdatum opgegeven van 9 december- 23 december. :p
Deze gegevens zijn nog niet te zien in de app of in" my tesla".
Kreeg vandaag ook een zelfde mail en ook met zelfde leverdatum. Bij mij ook nog niet zichtbaar in “ my tesla “
Afhaalpunt in Brugge. Is ook niet bij de deur. Maar toch liever naar Bruggen dan nog enkele maanden wachten.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Iemand al succes met het bestellen van een set velgen + winterband? SA geeft aan dat ze nog niet in het systeem staan en onbestelbaar zijn. Hoe ging dat bij voorgaande uitleveringen? Nogal bijzonder om midden in de winter een auto uitgeleverd te krijgen op 22” en zomerbanden en geen optie tot winterbanden te hebben.
 
Screenshot_20221120_171005_Signal.jpg
 
Hoe kunnen jullie een Model S LR ontvangen, enkel de plaid wordt toch nog maar geleverd? De Long Range staat niet eens op de site van Tesla….

Heb ik iets gemist?
De bestelling van mijn MS LR is van 3 februari 2021. (dit is enkele dagen na de voorstelling van het refresch interieur in de Q4 2020 earnings)
Toen kon je hem bestellen aan €50k minder dan de huidige prijs van de PLAID. (Ik verwacht dat wanneer de nieuwe prijs voor de MSLR bekend gaat worden, dit een verschil van rond de €35k gaat zijn tov mijn bestelling)
Er is een mix van Plaid en Long Range op komst. Ongeveer 5000 stuks voor gans Europa in Q4
 
Last edited:
  • Like
Reactions: xbrjo
Ik heb ook een mail gekregen, levering tussen 15 en 29 december. Model S LR Rood met witte zetels en FSD. Maar omwille van recente rugproblemen zou ik liever een Model X rijden. Is er iemand die zijn reservering wil ruilen. Mijn reservering is van 20/6/2021, ruil dus alleen met iemand van dezelfde periode = zelfde prijs en ook levering gepland voor einde december. Alleen Model X ruil dus, ik verkoop mijn reservering niet. Als het moet rij ik er wel een tijdje mee tot ik een X kan bestellen.