Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
:)
20210205_140150.jpg
 
De nieuwe S wordt weer losgelaten.


En er worden indicaties van leverdatum afgegeven (FWIW).


Maar er lijkt dus beweging in te zitten. Wellicht hangt het samen met pure vision FSD en/of beschikbaarheid van 4680 cellen.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah

Na de tweet is het me wel duidelijk geworden hoe de Plaid zo snel als een straaljager kan optrekken :) ;)
1621501859649.png
 
Elon Musk tweet nieuws over de Plaid+ en de battery packs van de 'gewone' Plaid.
Over de Plaid+ (teleurstelling voor degenen die wilden wachten op dit model, want het is niet meer nodig?):

En de battery pack van de 'gewone' Plaid, nu al met de nieuwe 4680?:

Ik ben héél benieuwd wat er deze week (donderdag) getoond gaat worden en wat de specificaties zijn.
Zowel qua chassis, versnelling, laden als ook range.
Het tempo van innovatie van Tesla is enorm, dat lijkt deze week weer eens te gaan blijken.
 
Last edited:
Over de Plaid+ (teleurstelling voor degenen die wilden wachten op dit model, want het is niet meer nodig?)

Ik kan me toch niet ontdoen van het gevoel dat Elon zich door Lucid gepasseerd voelde en op Battery Day snel een Model S verzon die niet gepland was, maar de Lucid Air versloeg op elke parameter. Vervolgens de productietermijn van de Plaid uitstelde en nu merkt dat het toch niet lukt om de hypothetische top-auto te bouwen.
 
  • Like
Reactions: TheoSchijf