Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij verkijk je je op het lichtval op de Model S achterlichten, die het raar kleuren, maar ik kan het niet voorstellen dat het mindere kwaliteit zou zijn als bij de Model 3/Y.

Edit: ik snap denk ik wat je bedoeld, maar vind het daar zeker niet minder premium door 😉
 
  • Like
Reactions: peter85
Vandaag eens gehoord bij Tesla of er al meer info is over wanneer de productie van mijn wagen voorzien is.

Kort antwoord
Dank voor uw mail. Momenteel nog geen concrete info.

Ga toch eens anderen modellen gaan bekijken. Het is toch niet professioneel dat Tesla hierover geen enkele info heeft.
Al zeggen ze volgend jaar maart ... dan is het zo maar dan weet ik het tenminste.
 
Vandaag eens gehoord bij Tesla of er al meer info is over wanneer de productie van mijn wagen voorzien is.

Kort antwoord


Ga toch eens anderen modellen gaan bekijken. Het is toch niet professioneel dat Tesla hierover geen enkele info heeft.
Al zeggen ze volgend jaar maart ... dan is het zo maar dan weet ik het tenminste.
Ik vermoed dat je een S of X hebt besteld.

Als Tesla in Europa nog geen nieuws heeft over wanneer de S en X in Europa leverbaar worden, wat had je dan verwacht dat men je ging zeggen?

Ja, ik begrijp, het is niet fijn, maar neem maar van me aan dat levertermijnen bij dealers van andere merken royaal uit de duim gezogen worden.

Dus ja, wil je nu of later teleurgesteld worden?
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Rqcg and job-lek
Dan heb ik liever dat men zegt het is juni 2023 ipv geen nieuws. Het is toch niet te begrijpen dat ze totaal geen periode kunnen zeggen?

Mijn collega heeft een Porsche Taycan besteld in september (zelfde periode heb ik mijn Model S besteld) hij had juni dit jaar als termijn opgekregen. Maar hij kan hem vrijdag al gaan ophalen, dus 3 maand vroeger dan initieel opgegeven.
 
  • Like
Reactions: Bas.
Dan heb ik liever dat men zegt het is juni 2023 ipv geen nieuws. Het is toch niet te begrijpen dat ze totaal geen periode kunnen zeggen?

Mijn collega heeft een Porsche Taycan besteld in september (zelfde periode heb ik mijn Model S besteld) hij had juni dit jaar als termijn opgekregen. Maar hij kan hem vrijdag al gaan ophalen, dus 3 maand vroeger dan initieel opgegeven.
Mag ik concluderen dat ze weinig/minder vraag hebben dan verwacht?
 
Vandaag eens gehoord bij Tesla of er al meer info is over wanneer de productie van mijn wagen voorzien is.

Kort antwoord


Ga toch eens anderen modellen gaan bekijken. Het is toch niet professioneel dat Tesla hierover geen enkele info heeft.
Al zeggen ze volgend jaar maart ... dan is het zo maar dan weet ik het tenminste.
Net mijn eerste Zwitserland > Nederland trip gedaan met mijn Audi etron GT. Heel goed te doen en na 3 Tesla’s erg comfortabel. Navigation systeem veel beter, file info enz. Ionity laders werken goed, afgelopen weekend wel wachten doordat veel mensen terugkwamen van wintersport maar Tesla laders waren ook overbelast. Laden begint altijd met 250kw. Paar keer compliment voor mooie auto gehad!
Zal zeker verder kijken, toegevoegde waarde Tesla rijden wordt erg minimaal……
 
Zijn reserveringen overdraagbaar? Ik heb een LR in bestelling maar denk nu niet dat ik die ook wil gaan afnemen.

De 75D bevalt erg goed, en maak nu veel minder km'ers. Dat maakt het hebben van een nieuwe met meer range veel minder relevant...
 
Net mijn eerste Zwitserland > Nederland trip gedaan met mijn Audi etron GT. Heel goed te doen en na 3 Tesla’s erg comfortabel. Navigation systeem veel beter, file info enz. Ionity laders werken goed, afgelopen weekend wel wachten doordat veel mensen terugkwamen van wintersport maar Tesla laders waren ook overbelast. Laden begint altijd met 250kw. Paar keer compliment voor mooie auto gehad!
Zal zeker verder kijken, toegevoegde waarde Tesla rijden wordt erg minimaal……
Is dat dat navigatie systeem waar je tijdens het rijden alleen via letter per letter met je vinger geschreven bestemmingen kan invoeren?
En als je stil staat op een mini toetsenbordje?
Daar ben ik niet zo van onder de indruk en ik ken ook een paar Audi bezitters die het vervloeken.
 
Is dat dat navigatie systeem waar je tijdens het rijden alleen via letter per letter met je vinger geschreven bestemmingen kan invoeren?
En als je stil staat op een mini toetsenbordje?
Daar ben ik niet zo van onder de indruk en ik ken ook een paar Audi bezitters die het vervloeken.
Redelijk groot scherm waar je ook toetsenbord kan gebruiken. wat Ik meeste in mijn 2020 X was verkeersinformati.in de Audi zie ik de files op de kaart en onder online traffic info. Wat niet kan is je charger netwerk voorkeur weergeven. Dus niet van Ionity naar Ionity mogelijk, Audi kiest automatisch ook voor andere providers.
 
Gisteren test gedaan met de Audi E-Tron S. Qua afwerkinge superieur aan Tesla ook enkele leuke features.
Maar rij ervaring was niet zoals het hoort. Heel onrustig in de bochten, regeneratief remmen moet je altijd activeren, en hiermee bedoel ik echt elke keer, niet 1 malig bij vertrek.

Dus zal 9/10 wel wachten op de Model S die ooit wel eens zal geleverd worden.