Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Hij is er bij!
Ze zouden voorlopig alleen de plaid versie leveren. Maar ik vertik het om dat te geloven.;)
Screenshot_20221006_211641.jpg
 
Last edited:
Leveringen voor Europa zouden beginnen in november. Mix van Plaid en LR.
Een omgebouwd amerikaans exemplaar van beide varianten zou al enige tijd rondrijden in de omgeving van Tilburg.
Meer nieuws waarschijnlijk volgende week op de earnings. Ondertussen ligt er al een schip in San Francisco.
We blijven hopen...
 
  • Like
Reactions: maarten.claes
Ik hoop vooral dat ze niet hetzelfde geintje als in 2019 uithalen, in december 2018 een S P100D gekocht voor 161k, en 3 maanden later komt de Raven update en is dezelfde configuratie te koop voor 109k. Af en toe vraag ik me af waarom ik nog zo trouw ben :p
 
Jij durft met FSD! Ik twijfelde 6 jaar geleden al met de X om het erbij te kopen. Maar voordat dat acceptabel werkt in de Benelux zijn we nog wel even bezig gok ik. Zou het er nu ook niet bij durven kopen als ik een nieuwe X zou bestellen.
ik had het er in 2019 op de M3 ook bij genomen en die gaat binnenkort vervangen worden door de MY (zonder FSD) jammer dus.
De nieuwe MS is de laatste wagen die ik op de zaak ga zetten.
 
  • Helpful
Reactions: Maarten