Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Goede review:
Dus eigenlijk is het advies van Thomas om je fonkelnieuwe plaid tri-motor 1000+ pk monster op chill of (als je gek wilt doen) sport in te stellen en vooral plaid met rust te laten. Dit om je medepassagiers, je nek, oren en rug te sparen.

Dus je hebt de keuze om als een F1 coureur je nek te trainen:


Of voor 20 euro een plaid batch bestellen:

 
Gheghe ongeveer wel ja 😁

Ik was meer verrast over hoe positief hij was over de nieuwe S. Ben ik niet gewend van hem 😅
Had je deze tekst over het hoofd gezien?

1670840243364.png

Het is gewoon een reclamefolder.
 
Er verdrietig gezinnetje hier, moeten nu na het verzetten van onze wintersport cancellen omdat de geplande delivery date is verschoven van 21 naar 28 - 31 december en ik hierover geen contact kan krijgen met Tesla Delivery voor overleg (RN115915361).

We kunnen op geen enkele manier contact krijgen met Delivery. Sinds 2013 - en inmiddels 8 Tesla’s verder - is het bij mij nog niet eerder voorgekomen dat Tesla delivery niet bereikbaar is. De Economy of scale werkt op dit vlak niet echt mee 😕.

Is er nog iemand die een datum heeft van 28 december en liever delivery heeft in het nieuwe jaar (witte model X P)?
 
Er verdrietig gezinnetje hier, moeten nu na het verzetten van onze wintersport cancellen omdat de geplande delivery date is verschoven van 21 naar 28 - 31 december en ik hierover geen contact kan krijgen met Tesla Delivery voor overleg (RN115915361).

We kunnen op geen enkele manier contact krijgen met Delivery. Sinds 2013 - en inmiddels 8 Tesla’s verder - is het bij mij nog niet eerder voorgekomen dat Tesla delivery niet bereikbaar is. De Economy of scale werkt op dit vlak niet echt mee 😕.

Is er nog iemand die een datum heeft van 28 december en liever delivery heeft in het nieuwe jaar (witte model X P)?
Je hoeft toch niet je vakantie te annuleren voor de levering van je auto? Heb je wat om naar uit te kijken in het nieuwe jaar :)

Als het om de bijtelling gaat, ik heb in 2018 mijn auto al op naam laten zetten, en pas in 2019 opgehaald. Ook na vakantie. Werd een beetje moeilijk over gedaan, maar uiteindelijk prima geregeld. De S heeft toen 2 weken langer gestaan dan Tesla plande.
 
  • Like
Reactions: Reijer
Congrats aan allen die hun MS kregen. Ik hoop voor jullie dat de leveringen op tijd (lees dit jaar) doorgaan ! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen !

Ik las hier dat er "maar" 20 MXP geleverd worden :rolleyes: ...
We zullen nog wat geduld moeten hebben voor onze MX long range ...
🤞dat hij snel in Q1-Q2 2023 geleverd wordt (besteld 10 sept '21)...
 
  • Like
Reactions: maarten.claes