Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
De Hoegh Trove is terug vertrokken.
Screenshot_20221226_080340_Samsung Internet.jpg
 
mocht je toevallig een rode met wit interieur en 21" velgen zien staan, stuur je maar een foto ;)

Heb jij al een eindfactuur? ik nog niet...
Ik heb de eindfactuur reeds gekregen. Indien ik een rode met wit interieur zie stuur ik er zeker een foto van. Als hij buiten staat zal het misschien niet zo duidelijk zijn daar ik pas afspraak heb om 17 u en dan is het reeds donker. We zien wel.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
The soap blijft duren. Zojuist telefoon gekregen dat de levering verplaatst wordt naar 31 dec .Alle auto‘s zullen pas 31/12 vrij zijn in Zeebrugge. Spijtig genoeg werd mijn huidige deze morgen afgehaald door de koper ervan. Ik vertrek woensdag op reis maar met welke auto. Zal deze van mijn vrouw moeten nemen ( een Renault Zoë ) Zal een uitdaging zijn wat rijbereik betreft. Ze zullen de levering aan huis doen op 31/12 en de sleutels in de brievenbus steken. Ik vraag mij af of ik deze auto nog wel wil?
 
Ik denk niet dat hier de schuld bij Tesla ligt en dat ze er alles aan doen om de auto's geleverd te krijgen. In uw situatie is het dubbel jammer. Maar blijf kalm. Binnen twee weken ben je dit alles vergeten en heb je een prachtige auto. Ik ben al blij dat ik mijn eindfactuur dit jaar nog heb. En heb het natuurlijk gemakkelijk. Bij mij is het maar inruilen.
 
  • Like
Reactions: AustinP