Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb sinds gisteren last van extreme trillingen tijdens de eerste 2 minuten rijden in een S Plaid. Alsof je over een klinkerweg in een skelter, maar dan op glad asfalt. Het verdwijnt na 1 tot 2 minuten rijden en komt dan ook niet meer terug. Lijkt ook alleen te zijn als de auto een nacht stilgestaan heeft. Iets met de air compressor wellicht?
Nou weet ik wel van de beruchte acceleration shudder, maar dit lijkt daar niet op.

Iemand die dit probleem ook ervaart?
 
Screenshot_20230105_091136_Tesla.jpg
 
Voor diegenen die de keyfob missen... Ik kwam zojuist een appje tegen voor de Apple Watch waarmee je deze als keyfob kunt gebruiken (via bluetooth, zonder de noodzaak van internet of een telefoon present). Koppelen gebeurt op dezelfde manier als een sleutelkaart/keyfob, dus geen inloggegevens vereist. Zelf nog niet geprobeerd, maar wellicht is het iets.
 
Voor diegenen die de keyfob missen... Ik kwam zojuist een appje tegen voor de Apple Watch waarmee je deze als keyfob kunt gebruiken (via bluetooth, zonder de noodzaak van internet of een telefoon present). Koppelen gebeurt op dezelfde manier als een sleutelkaart/keyfob, dus geen inloggegevens vereist. Zelf nog niet geprobeerd, maar wellicht is het iets.
Net even getest en werkt perfect, dank!
Heb de keyfob wel in bestelling staan via een service verzoek, maar het is onbekend wanneer deze geleverd gaat worden.
 
  • Like
Reactions: peter85
Keyfob lijkt mij totaal overbodig geworden eigenlijk. Telefoon is o zo handig.
Tenzij bij sommige Androids blijkbaar, waar het niet altijd zou werken.
Ik gebruik de 'Tesla Remote' app op de 3 als sinds 2019 op watch en iPhone en kan daarmee een veelvoud van opdrachten uitvoeren (ook openen, laden stoppen, laadlimiet instellen etc) Je kunt ook mbv siri opdrachten geven. App heette vroeger 'Remote S'