D
DM231191
Guest
Met je nieuwe S gratis superchargen? Bedoel je de 10k?Startprijs van de LR MS is nu 114.990€ en is 25k€ meer dan mijn aankoopprijs . Dus heb ik nog steeds gratis superchargen voor vele jaren.
View attachment 892907
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Met je nieuwe S gratis superchargen? Bedoel je de 10k?Startprijs van de LR MS is nu 114.990€ en is 25k€ meer dan mijn aankoopprijs . Dus heb ik nog steeds gratis superchargen voor vele jaren.
View attachment 892907
Hij zal het prijsverschil van €25k bedoelen tussen de oude ‘pre-order’ prijs en deze nieuwe prijs.Met je nieuwe S gratis superchargen? Bedoel je de 10k?
Inderdaad!Hij zal het prijsverschil van €25k bedoelen tussen de oude ‘pre-order’ prijs en deze nieuwe prijs.
Ik heb even zitten rekenen Frank, afgaande van het verbruik van mijn wagen zal je zo rond de 288.000 km kunnen rijden á €0,60 per kWh gemiddeld. Dat is een goede deal geweest voor de pre-order!Inderdaad!
In NL vanaf maart beschikbaar voor 900 euro (zo werkt valuta volgens mij niet )
Hij stond al klaar toen ik onze X ging halenView attachment 892914
LR besteld in maart 2021, gisteren ook eindelijk kunnen afhalen in Brugge omdat de leasing maatschappij niet meer in ‘22 wilde inschrijven .
dat geeft voor mij dan een 14 jaar gratis rijden. tegen dan ben ik 74...Ik heb even zitten rekenen Frank, afgaande van het verbruik van mijn wagen zal je zo rond de 288.000 km kunnen rijden á €0,60 per kWh gemiddeld. Dat is een goede deal geweest voor de pre-order!
Vooralsnog ben ik aan het kijken of het uberhaubt een optie is. Met name omdat de missus er enorme twijfels over hebt, en ik hoef niet te vertellen wie de broek aan heeft in de meeste relaties :+voor mij is de Yoke een meerwaarde tov een stuur.
beter zicht. knapper interieur. relaxter houding bij cruisen.
de grootste aanpassing zit in "No Stalks" en niet in de vorm van het stuur /Yoke
Vooralsnog ben ik aan het kijken of het uberhaubt een optie is. Met name omdat de missus er enorme twijfels over hebt, en ik hoef niet te vertellen wie de broek aan heeft in de meeste relaties :+
Zelf neig ik naar 'ik kijk het aan en betaal dan mogelijk 900 euro als het écht niet gaat'
Als dit net zo goed werkt als automatisch inparkeren ben ik bang dat je de auto nergens meer verzekerd krijgt.View attachment 892943
Hahaha, dit blijft toch wel hilarisch, al jaren lang.
Is steer-by-wire in het geval van Tesla een softwarematige aanpassing die OTA uitgebracht zou kunnen worden, of is er ook nog een fysieke aanpassing nodig? Ik neig naar het eerste, maar ben er niet zeker van (ook niet na het uitzoeken er van)Dit is denk ik de beste route om te nemen - dit ga ik ook doen (MXP).
Yoke is een dramatisch ding zonder steer-by-wire en echt niet goed te praten, zeker niet in combinatie met richtingaanwijzers op het stuur.
Mocht Tesla toch overstappen op steer-by-wire, dan wordt de Yoke (op papier) superieur tegenover een normaal stuur. De enige echte reden die ik dan nog zie om voor een normaal stuur te kiezen is wanneer je een groter wagenpark hebt waar alle andere auto's wel met rond stuur hebben.
In het geval van steer-by-wire gaat het ook om hardware-aanpassingen. Geen idee of de huidige lading hier al mee wordt geleverd, iig nog nooit verhalen over gelezen.Is steer-by-wire in het geval van Tesla een softwarematige aanpassing die OTA uitgebracht zou kunnen worden, of is er ook nog een fysieke aanpassing nodig? Ik neig naar het eerste, maar ben er niet zeker van (ook niet na het uitzoeken er van)