Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren eindelijk mijn X Plaid mogen ophalen. Deze heeft nog HW 3.0 en zwarte remklauwen. Thuisladen valt al direct tegen, slechts 11KW ipv 16 op mijn oude. De auto is wel veel stiller op de snelweg, al dient gezegd dat de X Performance op winterbanden stond en de X Plaid op zomerbanden.
 

Attachments

  • 6B7AB2B2-D45A-49FE-8390-8E5CBF24C78C.jpeg
    6B7AB2B2-D45A-49FE-8390-8E5CBF24C78C.jpeg
    115.5 KB · Views: 73
Gisteren eindelijk mijn X Plaid mogen ophalen. Deze heeft nog HW 3.0 en zwarte remklauwen. Thuisladen valt al direct tegen, slechts 11KW ipv 16 op mijn oude. De auto is wel veel stiller op de snelweg, al dient gezegd dat de X Performance op winterbanden stond en de X Plaid op zomerbanden.
En hoe bevalt de acceleratie?
 
Heb toch liever dat ze weer een schuifdak aanbieden in de S :cool:
Heb je dan de stilste auto die er bestaat, perfect aerodynamisch, dak met UV filter, met state of the art klima en hepafilter en dan ga je dit alles volledig teniet doen door het dak open te zetten.
Ik had het op mijn MS ook, alleen omdat er geen trekhaak op kon en je het schuifdak moest hebben om een bagagedrager te kunnen monteren. De vlotste manier om fietsen mee te nemen. Hoewel, op reis demonteerde ik de wielen van de fietsen en ik stak ze in de koffer om het meerverbruik te vermijden.
Neen ik moet toegeven, 1 à 2 keer per jaar was het leuk om met matige snelheid, een berg omhoog te rijden en de vogeltjes te horen fluiten.
Boven 90km/u was het windgeluid niet te harden.