TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model X - 100.000km club

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by FrankNL, Jun 1, 2018.

1. FrankNL

FrankNL Supporting Member

30-09-2016 de X ontvangen
    31-05-2018 door de 100.000km grens heen gereden.
    20 maanden / 5.000 per maand / 166km per dag / ai...dat is veel tijd als je het zo uitrekent :rolleyes:

IMG_4706.jpg

Wat een genot deze auto zeg...ongelooflijk veel plezier mee gehad en praktisch geen problemen, en op de een of andere manier de problemen die ik heb gehad bagatelliseer ik meestal...nooit gedaan met mijn vorige auto's maar met deze is het op de een of andere manier niet erg. Ook mijn gehele gezin is blij met de voiture.

Km's zijn veel gemaakt in de benelux, maar ook mooie tochten door Scandinavie / Oost Europa / Balkan etc.
    3x aangereden door een ander, dus ook 3x bij de schadehersteller geweest ( toch gezamenlijk al 7 weken stilstand)
    Gecombineerd verbruik van zomers/winters/heuvels/vlak etc is 254 kWh gemiddeld. Slecht of niet slecht durf ik niet te zeggen, rijd vooral rustig en op AP.

Ben benieuwd wie er nog meer lid kan worden van dit clubje ;) En op naar het clubje van de 200.000!

• Like x 5
  2. JohnMX

JohnMX Member

Vrachtauto’s in de baan naast je? Sinds wanneer is dat? Of is dit een AP1?

3. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Waar gaat dit over?

4. herb_k

herb_k Supporting Member

AP1. Dat weet ik nog heel goed. Dit was een van de eerste X en waar ik een dashcam kneedt heb.
    En dashcams inbouwen in een X met AP1 is veeeeeeel meer werk dan een AP2

• Funny x 1
  5. cvonken

cvonken Talking Tasman

Frank heeft AP1 inderdaad.
    En de laatste software update laat ook voertuigen in de baan naast je zien met AP2. Dat druppelt vast de komende weken binnen...

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC