Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X aandrijfassen gesloopt.

This site may earn commission on affiliate links.
Toevallig vorige week hetzelfde aan de hand gehad bij SeC Rotterdam. De raming was € 397 incl BTW, en bij de specificatie zag je dat vrijwel alle posten uit coulance naar 0 gezet waren, behalve arbeidsloon. Anders zou het inderdaad richting € 2.000 gaan. Kilometerstand ca. 140.000.
En omdat het langer duurde dan gepland (vanwege een vastgeroeste schroef) kreeg ik nog een loaner mee (MY-P, in chill-mode)
Wederom top service!!
 
  • Like
Reactions: job-lek
Weer een half jaar verder en weer rammelende aandrijfassen.
De vorige keer was het garantie/coulance maar dit keer niet want Tesla geeft geen garantie op garantie werk. De kosten zouden iets van €1200,- zijn. Na een goed gesprek met de service medewerker van Wezep maar besloten om ze niet te laten vervangen. Ze gaan toch weer rammelen.
 
Weer een half jaar verder en weer rammelende aandrijfassen.
De vorige keer was het garantie/coulance maar dit keer niet want Tesla geeft geen garantie op garantie werk. De kosten zouden iets van €1200,- zijn. Na een goed gesprek met de service medewerker van Wezep maar besloten om ze niet te laten vervangen. Ze gaan toch weer rammelen.
Bijzonder vlot, lijkt me stug dat je de verbeterde clevis steun hebt? Kan je als je wil het partnr of factuur daar eens van posten?
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Bijzonder vlot, lijkt me stug dat je de verbeterde clevis steun hebt? Kan je als je wil het partnr of factuur daar eens van posten?
CLVS ASSY,DBL ISO,LHS MTR MNT, ,SDU-F(1055366-00-H) DIt staat op de factuur CLVS lijkt me dan de Clevis. :cool: Of dat de nieuwste is? Sinsdien is die nog 2 x bij Tesla geweest voor nieuwe assen, dus neem ik aan dat het gecontroleerd is.
 
CLVS ASSY,DBL ISO,LHS MTR MNT, ,SDU-F( DIt staat op de factuur CLVS lijkt me dan de Clevis. :cool: Of dat de nieuwste is? Sinsdien is die nog 2 x bij Tesla geweest voor nieuwe assen, dus neem ik aan dat het gecontroleerd is.
Lijkt de goede ja maar hij zou met die updated motor mount wel een heel stuk langer mee moeten gaan dan 6 maanden, dat is eigenlijk even lange levensduur zonder de updated mount.. Je zou eens kunnen kijken of je visueel ook daadwerkelijk de updated mount hebt:
 

Attachments

  • sb-21-39-001-replace-front-drive-unit-halfshafts (1).pdf
    557.2 KB · Views: 83