Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X besteld

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan een grote glimlach niet onderdrukken bij dit soort threads. Nieuwe namen, nieuwe eigenaren, en als classic eigenaar kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren hoe die voorpret is. Jongens, reken maar dat jullie gaan genieten van het Tesla rijden!
En wij hadden nog veeeeeel langer voorpret. Mijn S besteld in april 2011, geleverd in november 2013. Da's 2,5 jaar voorpret :)
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Nou Robijns en Jones, ik zit met jullie op hetzelfde schip want mijn Model X staat ook gepland voor levering maart! Vandaag verstreek de 2 weken opzegtermijn.. No way back en de voorpret kan beginnen! :p
Op zwangerschapsforums hebben ze toegewijde draadjes waar aanstaande moeders die rond dezelfde datum zijn uitgerekend elkaar vinden. Voel ik hier een behoefte aan een "Model X levering maart" draadje? :cool:
 
  • Funny
Reactions: FVO
dan zullen ze het wel druk hebben :cool:, ik heb hem in oktober besteld en krijg net leverdatum door van week van 19 december
zit ook vol in de voorpret :)
Ik vermoed dat je die drukte net voor bent geweest! Toen ik nog in de 'oriënterende fase' zat en het soms niet kon laten even een X samen te stellen heb ik inderdaad een tijd lang 'december' in het bekende zwarte kadertje zien staan. Alleen bij specifieke combinaties werd het 'maart'. Een tijdje later werd het allemaal 'maart'.

Ik zal niet jaloers zijn. :mad: ik bedoel :).
 
Zover ik weet is dit de normale levertijd van de Model X op dit moment. Als ik hem eerder had kunnen hebben dan was ik daar voor gegaan. :)

Toen ik voor het eerst de designer gebruikte (ik denk nu anderhalve maand geleden ongeveer) stond de levering op december. Ongeveer rond de introductie van HW 2.0 werd de levertijd opeens maart 2017. Volgens Kees Wegh bij Tesla Eindhoven was er inmiddels een voorraad van HW 1.0 wagens (ik denk dan delen van die wagens) en moet een nieuwe voorraad worden opgebouwd van HW 2.0. Dus helaas langer wachten, maar wel fijn dat ik niet eerder heb besteld en nu HW 2.0 krijg :)
 
Da's in ieder geval een klasse reply ;-)

Helemaal mee eens! En ik heb er ook vreselijk zin in. Dit is de eerste auto waarbij de fun factor zo enorm groot is voor me. Normaal gesproken vind ik een nieuwe auto echt wel leuk, maar dit is compleet anders. Het gadget gehalte, de hele gedachte achter het concept... alles vind ik er leuk aan :)
 
Beste allen, als iedereen die een auto bestelt daarvoor een draadje gaat aanmaken loopt het hier toch wel een beetje uit de klauwen.:eek:
Dat gezegd hebbende: ik snap het gevoel helemaal en wens iedereen die er eentje besteld heeft alle voorpret.
Jullie gaan een héél leuke tijd tegemoet! :cool:
 
  • Like
Reactions: HWS