Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X carkit

This site may earn commission on affiliate links.
Ik pak dit draadje maar weer eens op. In mijn MX krijg ik zoveel klachten van mensen aan andere kant van de lijn dat ik robotstem heb, een zware tik op de lijn of een echo. Ik word er echt gek van. Heeft iemand hiervoor al een goede oplossing gevonden?
 
Ik had last van dat men mijn aan de andere kant van de lijn me nauwelijks kon horen.

Voor deze klacht ben ik 2x bij het SeC geweest, waarbij ze de laatste keer de microfoons in de A-stijl hebben vervangen want die bleken inderdaad defect, daarna heb ik er een tijdje geen last meer van gehad.

Vreemd genoeg heb ik afgelopen week weer een aantal personen aan de lijn gehad die weer dezelfde issues melden. Ik zal wederom naar het SeC moeten hiervoor.
 
Ik pak dit draadje maar weer eens op. In mijn MX krijg ik zoveel klachten van mensen aan andere kant van de lijn dat ik robotstem heb, een zware tik op de lijn of een echo. Ik word er echt gek van. Heeft iemand hiervoor al een goede oplossing gevonden?
Neem je eigen stem eens op. Misschien is het wel gewoon zo. Wat kan je Tesla daar dan aan doen?