Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X - Christmass Easter Egg bevat bug! niet gebruiken

This site may earn commission on affiliate links.
Geldt in ieder geval voor software versie 2017.34 2448cfc

Afgelopen zaterdag trots als een pauw de Christmas easter Egg laten zien.
Daarna allemaal gekke problemen:
- spiegels wilden niet inklappen
- keyfobs werden niet herkent (kon alleen starten door ze bij de 12V te leggen, of middels de app) ook niet na vervangen beide batterijen
- deuren die objecten detecteren die er niet zijn
- airco die koude lucht bracht bij 22 graden instelling (buiten 15 graden)

Ik ben dan ook net terug van het SC Duiven en daar werdt bevestigd dat het een bug is. Ze hebben een beperkte reset gedaan (20 min) en toen was alles weer goed!
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Faiz71 and basvk
Geldt in ieder geval voor software versie 2017.34 2448cfc

Afgelopen zaterdag trots als een pauw de Christmas easter Egg laten zien.
Daarna allemaal gekke problemen:
- spiegels wilden niet inklappen
- keyfobs werden niet herkent (kon alleen starten door ze bij de 12V te leggen, of middels de app) ook niet na vervangen beide batterijen
- deuren die objecten detecteren die er niet zijn
- airco die koude lucht bracht bij 22 graden instelling (buiten 15 graden)

Ik ben dan ook net terug van het SC Duiven en daar werdt bevestigd dat het een bug is. Ze hebben een beperkte reset gedaan (20 min) en toen was alles weer goed!
Ook ik heb de afgelopen weken diverse malen de Xmas show laten zien; gevolg is dat de linker spiegel niet meer inklapt en de radio (Tuneiln) steevast vastloopt. Heb een afspraak bij SeC Rotterdam vrijdag..
 
  • Helpful
Reactions: PascalH
Ik denk dat de Tesla's software test suite binnenkort wordt uitgebreid met een test genaamd 'X-mass show'...
Iemand deze al eens voorbij zien komen? Voor mij nieuw (of heb ik nu onder een steen gelegen?:confused:)
IMG_1105.jpg